[Original Fireworks] 100.000 Klapper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat valt echt mee je hebt er een handigheidje in. Is ook handig om matten zo als Mandarin 2000 in een tas te krijgen. Dat lukt namelijk niet met zo'n lompe doos.

Gewoon over elkaar heen leggen inderdaad. Gaat ALTIJD goed. Gewoon een lang stuk overlappen hoef je niks te knopen. stuk van ong handlengte oid.

Had hetzelfde probleem als Sisser hierboven beschrijft..

De eerste twee delen van deze rol gingen echt perfect, prima tempo en lekkere knallen. Het laatste deel (inclusief eindbom dus) was beduidend zachter, tempo lag lager en ook de eindbom vertoonde hetzelfde beeld als hierboven. Nu ging hij naar mijn idee wel beter dan die bij jou Sisser.

Toch blijft het een lekkere rol met flink wat snippers, goede knallen en vorig jaar had hij een goede eindbom. Ik hoop dat Original hier wat aan kan doen?!

Slechte rol vond ik de nieuwe versie, overal vielen er knallers los. Niet echt veilig als je het mij vraagt. Ze zaten gewoon los in de rol... En er lagen er echt veel los op de grond die niet afgingen? Jammer, de eindbom was ook om te huilen. Was meer een verlengstuk van de mat... Jammer, vond het zijn geld niet waard. Was in Olen gekocht. Als deze niet meer hersteld wordt koop ik hem niet meer... Echt zonde :frusty: Niet gewend van Zena dat er zo'n slechte kwaliteit producten op de markt komen... Jammer!

De eindbom was inderdaad niet echt een eindbom te noemen, maar bij mij zat er een korte pauze voordat de "eindbom" knalde. Daardoor had je toch een klein beetje het eindbom effect, maar het is inderdaad meer een verlengstuk van de mat.

Over het tempo en de knallen was ik zeer tevreden.
Ik had 100% zeker wel de nieuwe versie met 3 delen in een vrij platte doos. Misschien een batch die zo slecht was?
Met het opvegen van de zooi waren er hooguit een paar knallers die loslagen, niets uitzonderlijks in ieder geval!

En ook hier precies hetzelfde probleem als hierboven. Een 2013 versie van deze rol gestookt en bij ging de eindbom volgens mij helemaal niet af!? Na afloop lag de eindbom zoals op de foto hierboven op de grond.

Beetje jammer, al gingen de eerste 2 delen van de rol prima!

Zo te horen heb ik er goed aan gedaan de laatste delen van mijn 100k's te vervangen voor big bangs. :D

De eerste delen zijn zeker wel leuk maar t mag best wat harder van mij. Als ik nog snipperrollen haal worden dat Big Bangs iig.

4 delen 100k met 2x Big bang op het eind:

http://www.youtube.com/watch?v=foVL17MoA9c

Ik was juist zeer te spreken over die nieuwe rol. Wat een geweld zeg,echt dat ouderwets ratelend geluid in je oren. Tempo alleen iets te hoog(27 seconden). Eindbom kon wel beter,maar voor 40 euro p.s. hoor je mij niet.

Hier ook weer eens aanwezig geweest. Hadde hem 2 jaar geleden maar toen was het echt prut. Dit jaar zat er weer eens wat geweld in (40 sec). Echter de eindbom plofte meer dan knallen. Filmpje volgt nog.

Ik had dit jaar ook original matten, alleen 2 30k's.
De eerste eindbom ging niet eens af en de tweede deed precies zoals wat hierboven allemaal werd gezegd, kwamen 3 knalletjes uit, bleef alleen dikke rode toiletrollen over, het was niet eens een "eindbom"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan