Opendag / preview Lesli Zaterdag 29 juni 2013 !!!!!!

ylke

VWC lid
Beste leden van vuurwerkcrew, zoals jullie weten en al eerder was aangekondigd wil Lesli vuurwerk te Lichtenvoorde ons weer ontvangen om samen met liefhebbers van vuurwerk te genieten.

Afgelopen zaterdag 11 mei zijn Arjan, Mike en ik daar op bezoek geweest om het en en ander door te bepraten. Er is ons een voorstel gedaan waarvan wij van op stonden te kijken.

Er is ons een voorstel gedaan om een Preview bij te wonen die exclusief is voor genodigden, Lesli vuurwerk zal ook exclusief wat winkeliers uitnodigen om deze avond met ons en Lesli te genieten van het vuurwerk.

Er zijn een aantal voorwaarden gesteld door Lesli en die respecteren wij volkomen en dat zijn:

1. Maximaal aantal deelnemers 100 personen.

2. Moet lid zijn van het forum www.vuurwerkcrew oftewel een account hebben.

3. 1 VWC lid + ouder/ verzorger of verwant, dit om iedereen een kans te gunnen.

Let wel! Dat wat je gaat zien deze avond exclusief is en dat je deze kans als vuurwerk liefhebber niet voorbij kunt laten gaan.

Er zal deze avond heel , maar ook heel veel vuurwerk worden afgestoken.
Ook zal er een verrassing zijn, waarvan menigeen op zullen kijken, wat, dat zeggen we niet, waarom niet, dat mogen we niet.

Kortom, pak deze unieke kans.

Programma, kort samengevat.

Aanvang rondleiding bunkers : 18:00 uur. Diegene die de bunkers willen zien, worden verwacht bij de bunkers, adres bunkers staat in je uitnodiging.

Aanvang programma : 19:00 uur. Voor diegene die de bunkers niet wil bezoeken wordt verwacht op genoemd tijdstip bij het kantoor van Lesli te Lichtenvoorde.

Er zal door Lesli een presentatie worden gehouden, over vuurwerk etc.

Een bezoek aan het vuurwerkmuseum van Lesli vuurwerk zal ook in groepjes worden gedaan.

Showroom bezichtigen.

Hapje en Drankje zal door lesli worden verzorgd tijdens deze avond.

Om ongeveer 22:00 uur/ 22:30 uur zal het vuurwerk beginnen met aansluitend een gigantische finale.

Tijdens het afschieten van het vuurwerk zal Lesli vuurwerk al haar nieuwe producten tonen omdat deze al binnen zijn.

Er volgt een verrassing, wat wij niet mogen noemen.

Let wel dit is kort samengevat, er zal nog meer zijn maar ..... laat je verrassen.

Ik wil julie er graag op attenderen dat wij daar op uitnodiging zijn van Lesli, dus respecteer elkaar en gedraag je netjes ook omdat jullie daar zijn uit naam van www.vuurwerkcrew.nl

Er zal opnieuw een pm gestuurd moeten worden.

Een pm kunnen jullie sturen naar Arjan ( Torrr ) en geef aan of je de bunkers wilt bezoeken of niet. De uitnodiging die jullie krijgen, zal meegenomen moeten worden naar Lesli toe. Zonder uitnodiging zal je niet toegelaten worden ivm veiligheidseisen van Lesli en vergunning houders.

Hoop op een mooie opkomst en geniet als vuurwerliefhebber van deze exclusieve avond.

Met dank aan Lesli vuurwerk te Lichtenvoorde.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bondig en helder samengevat Marco. Klinkt weer als een buitenkans die we niet mogen missen.

Als ik me niet vergis hebben al een ruim aantal mensen zich aangemeld. Ik weet niet op hoeveel het aantal staat, maar mocht dit aantal al hoger zijn dan 100, hoe wordt dit dan geregeld?

Klinkt erg leuk, alleen jammer dat ik dan met vakantie in het buitenland zit. Moet ik het helaas weer laten schieten, net als in 2011.

Ziet er allemaal geweldig uit Marco.
Wil jullie nu alvast bedanken voor de gedane moeite.
Ook Lesli natuurlijk voor het mogelijk maken en voor hun gast vrijheid.
Heb er zin aan.

Marco,Mike en Arjan bedankt voor de info,en het organiseren van dit mooie event! Ik heb me aangemeld bij Arjan,en kom zoals gewoonlijk met me pa. Heb er zin in!

Klinkt allemaal hartstikke fantastisch! Maarja...kom je erachter 29 juni... Neeeee.... Examenfeest van je vriendin kan de datum nog slechter :cry:

Dit wordt hard nadenken... :(

Want deze top dag wil ik niet missen, lijkt een fantastische dag te worden georganiseers door Lesli en iedereen!

Okee... Deze dag missen zou ik heel erg kl*te vinden vooral erna na alle fotos en alles. Maarja wat kan ik verwachten op deze dag de verrassing kan niet verklapt worden dan is het geen verrassing meer. Maar zeg ik nee tegen me vriendin dan is dat ook geen ideale oplossing. Maar ik heb honderden examenfeestjes en nou net deze... :frusty:

Nou Tristen, als je dan tussendoor ff weg bent en dan rond 00:00 verder kan feesten met je vriendin moet dat gewoon kunnen toch ?:) Ik neem aan dat je niet om 00:00 al stopt met feesten haha.
Gewoon gaan :D Ik ben er zoiezo bij !

Nou Tristen, als je dan tussendoor ff weg bent en dan rond 00:00 verder kan feesten met je vriendin moet dat gewoon kunnen toch ?:) Ik neem aan dat je niet om 00:00 al stopt met feesten haha.
Gewoon gaan :D Ik ben er zoiezo bij !

22:30 uur begint het vuurwerk. Er volgt een verrassing dus 00:00 uur redden we niet.
Aangezien ik in Zuid-Limburg woon is het ook nog eens 2,5 uur rijden :wink:

Dus ik ga gewoon hard nadenken dit wil ik niet missen morgen maar even gaan praten...

Laatst bewerkt:
Jammer dat ik nu mijn vrienden niet kan aanmelden en dat ze zich eerst super snel nog moeten aanmelden anders kunnen ze niet mee en moet ik dus verplicht alleen gaan. 1 vriend per lid was misschien ook een optie? :) En nog even een vraagje waarom wijkt de definitieve dag zo ver af van de geschatte animocheck datum?

Verder gewoon weer top geregeld mannen kan niet wachten :D

Jammer dat ik nu mijn vrienden niet kan aanmelden en dat ze zich eerst super snel nog moeten aanmelden anders kunnen ze niet mee en moet ik dus verplicht alleen gaan. 1 vriend per lid was misschien ook een optie? :) En nog even een vraagje waarom wijkt de definitieve dag zo ver af van de geschatte animocheck datum?

Verder gewoon weer top geregeld mannen kan niet wachten :D

Zal overleggen of er een vriend meekan !

Antwoord op je volgende vraag is, waarom afwijkend van de animocheck avond is dat Lesli alles al klaar
heeft, producten zijn binnen en er staat deze avond iets fantastisch te gebeuren. Zie het als een presentatie van Lesli naar een een selectief groep. Vandaar dat dit een exclusieve avond wordt.

Het is altijd interessant bij Lesli een kijkje achter de schermen te mogen nemen en om Nieuwe producten te zien

Laatst bewerkt:
Helaas kan ik er op deze dag niet bij zijn door andere verplichtingen. Baal als een stekker want deze wilde ik niet missen...

Back
Bovenaan