Was echt een fantastische dag! We gingen met team AKH richting Lichtenvoorde 2 uur rijden! Eenmaal aangekomen in Lichtenvoorde een frietentent zoeken. Daar kwamen ook nog allemaal andere bekende gezichten Vuurvent etc ook frieten/patat eten! Het was al meteen gezellig!
Toen reden we richting Lesli en eenmaal daar werden we gelootst naar een parkeerplek en naar binnen. We kregen een naamsticker en we konden wat te drinken nuttigen en naar de showroom gaan!
5 minuten later kregen we een presentatie over de productie van vuurwerk, Pyromoulds, kwaliteit controle etc. Zeer interessant ook nadat ik het verslag van Tony op FPM had gelezen!
Na de presentatie gingen we naar de bunkers, had ze twee jaar geleden in 2011 al gezien, maar het blijft leuk om weer eens te zien wat er staat!
Toen we naar de bufferbewaarplaats gingen kwamen we wat leuke producten/samples tegen:
Lidu:
Lidu:
En nog eens... Lidu:
Nog een leuke foto:
Toen mochten we in de bunker ernaast, een pakje pakken, oei die komt met een overdoos, de jongen van Lesli zei toen maar pak maar wat je pakken kan en we gingen als echte Nederlanders los. Wat een smile op iedereens gezicht!
Terug naar de auto, mensen die hoe dan ook hun vuurwerk in de auto aan het proppen waren! Mooi gezicht! En we gingen weer richting het gebouw van Lesli.
Aangekomen, uit de auto en we zagen de rook al boven de tent uitkomen! Een BBQ en wat voor een alles was er! Veel heerlijk vlees, salades, sauzen en meer! Heel goed verzorgd echt top! Eerst even naar het Vuurwerkmuseum want ik had een pakje rotjes, en wist niet hoe oud ze waren! En wou graag wat meer achtergrond informatie. Iemand die er nog wat over weet:
De rechtse:
Nog wat rondgelopen in het museum en heel veel was van voor mijn tijd. Toch leuk om dat eens te zien maarja niet veel gezien aangezien we een beetje honger begonnen te krijgen van de BBQ geur buiten.
Lekker stukje vlees en een lekkere je raadt het vast echt uit de achterhoek:
De gezelligheid tijdens de BBQ:
Tijdens de BBQ met winkeliers gepraat, winkel vuurwerk Woerden was gezellig! En na het eten was het dan tijd voor de demo en show!
Het statief was dus kapot kwam ik achter dus het moest maar uit de hand! Een hele mooie demo gezien met hele mooie producten! Echt heel mooi. Het Marijn / MX Vuurwerk gedeelte was ook heel leuk gedaan!
En de eindshow was ook een mooi showtje!
Hoogmoedjes voor de aankondiging:
Aankondiging MX Vuurwerk:
Eindshow:
Voor alle andere producten zie:
https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam
Na de demo/show nog even nagepraat bij een vuurton, heerlijk hout erop lekker warm! Nog even gepraat met een vrouw van een winkel weet niet meer welke. En die vroeg wie wij nou waren. Dus even verteld met haar over de forums, collecties, shows bezoeken etc! Heel leuk gesprek!
Terug naar de auto en bij de auto wat fontijntjes afgestoken. Maakten geen geluid! Dus konden veilig stoken, voelt toch raar categorie 1.
Op de weg naar huis nog even in de file en naar huis. En nog even naar het examenfeest van mijn vriendin waar ik niet heen geweest was, Lesli was 100x zo leuk!
Hartstikke bedankt, alle crewleden wat eraan hebben meegewerkt! Lesli en iedereen waaronder ook de leden die deze dag toch een fantastische dag hebben gemaakt. Fantastisch om te zien dat iedereen gewaardeerd wordt hoe die is, iedereen heeft een hobby vuurwerk! En we hebben er met z'n allen een fantastische dag van gemaakt! Een dag om niet te vergeten, mijn complimenten, top!