Opendag / preview Lesli Zaterdag 29 juni 2013 !!!!!!

Zoals vaker al gezegd,Alles was super geregeld door de Heren en Damens van Lesli vuurwerk en Vuurwerkcrew. Daarvoor nogmaals mijn dank!!!

ik vond het heel bijzonder om bijna alles te mogen zien van deze importeur. Ik denk dat dit een grote uitdaging voor andere importeurs is (HAHAHA evil smile)

Ook leuk om gezichten achter de namen te zien, dan krijg je toch een beetje het idee wie wat typt.

Overdag heb ik eigenlijk weinig tot geen Foto's gemaakt, maar tijdens de Demo des te meer, hierbij een kleine selectie:

lesli001_zps6d34df6f.jpg

lesli002_zps3aa27bfc.jpg

lesli003_zps60d5efc3.jpg

lesli019_zps27a3732b.jpg

lesli020_zpsd3f2f368.jpg

lesli022_zpsaad94954.jpg

lesli023_zps1fff1c36.jpg

lesli024_zps2f9e4046.jpg

lesli026_zps0ffeda79.jpg

lesli027_zpsd5425162.jpg

Ik zal nog meer foto's posten maar aangezien mijn photobucket raar doet houden jullie die van mij tegoed

Ik wil ook iedereen heel erg bedanken voor de super leuke en gezellige avond! Het super vuurwerk en het lekkere eten! en natuurlijk de mensen van het vuurwerkmuseum

Ook ik heb gisteren erg genoten van de gezelligheid en goede sfeer. Weer een aantal nieuwe gezichten gezien en gesproken. En ook aan bekenden geen gebrek. De presantie was vooral intresant,is een groot proces voordat het in de winkels ligt. Daarna ging er een groep naar de bunkers,en er bleef ook een groep achter. Ben nog even met MarkHe,Pyroguy en Dmenrapstar naar de opbouw wezen kijken,maar de natuur riep. Dus het was van korte duur voor mij,:p Daarna nog even naar het museum geweest. Was wel intresant,maar ben geen oude rot zegmaar. Herkende dan ook niet veel,maar het is en blijft vuurwerk. Daarna nog even rustig in de showroom geweest. En toen was het wachten aangebroken. De bbq ging aan,en er was te drinken. Ik zelf heb genoten van de aardappelsalade die was heerlijk. Ondertussen ging het rook tempo omhoog,zenuwen. En toen de demo,die was in 2 woorden helemaal super. Geniaal was de onderbreking in stijl gedaan door marijn. Hoogmoedjes en concussion awesome. Hun nieuwe lijn Forbidden Love,niet heel denderend. Maar wel een paar leuke dingen. Maar belangerijker,een aantal toppers van Lesli. Billion Dollar Secret voor mij de cake van de avond. Maar ook Fighting Panda,Mustang,Pyro Constrictor,Pamela,Tiberium,Russian Roulette,Splitonium,King Cobra,Ceasarion Tails en Baron Blitz waren top. En Mythos erg leuke fontein,prachtige felle kleuren. Dus mijn complimenten! Kijk uit naar de volgende! Ik wil nogmaals de crew bedanken,voor alle tijd en moeite die ze hier in hebben gestoken. Is niet zomaar wat! En Lesli bedankt voor de achterhoekse gastvrijheid,en de mooie producten,:)

Dank allen voor de foto's en films, echt jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ziet er uit als een geslaagde dag :)
Top actie!

Bijgekomen van gister, hierbij ons verslag.

We vertrokken netjes op tijd. Zo stonden we iets over zessen op de parkeerplek van lesli.
De partytent en de vuurtonnen stonden al klaar, dat begint al goed dachten we.

Al snel kwamen er meerdere en was het weer bijpraten en voorstellen van mensen die ik nog niet kende.

Keurig op tijd konden we naar binnen.
Daar kregen we de naamstikkers en konden door.

Heel grappig, binnen zag ik mensen kijken naar de persoon, dan gingen de ogen naar beneden, ff lezen, en dan een lach:)
Geniaal, maar het werkte wel.

Zo heb ik heel wat gesprekken gehad waar ik anders maar een van de aanwezige zou zijn. En dan hoor je ook dat hetgeen ik op yt allemaal doe, gewaardeerd wordt.
Twee jaar terug schreef ik al dat de lesli dag als een thuiskomen voelde, maar nu twee jaar later krijg je hetgeen waarvoor je het eigenlijk allemaal doet...

Goed, eerst naar de dummy´s gelopen, ruben had het al snel gezien daar, beetje druk en voor hem niet zo interessant.
DSC_9501.jpg
Gaat liever voor het echte werk:)

Zo zaten we al snel klaar voor de presentatie. Leuk om te zien wat er allemaal zoal aan vooraf gaat en hoe het uiteindelijk bij ons als consument terecht komt.

Na de presentatie gingen we met een groep naar de bunkers.
Ruben had het er al lang over, dat leek hem toch wel vet.

En dat is het natuurlijk ook, en indrukwekkend. Meestal blijft hij wel bij me, maar stond wel lekker vooraan te kijken.

De laatste bunker die we bezochten stonden een aantal produkten netjes in schappen en daar mochten we ook in.
Dat was leuk natuurlijk, aanraken:)
DSC_9505.jpg

Ineens, hadden we niet zo door, was de bunker redelijk leeg.
Hoorde we, de bunker hiernaast is open, kan je spullen krijgen. We dachten, ah jo, dummy´s

Toch maar even gaan kijken dan.
Wuaaahhh, ware mierenhoop daar:)
Hele berg Cat 1 vuurwerk lag er om te pakken.
Iedereen netjes eerst paar pakjes, dat was na paar minuten al anders. Kleine doosjes werden al gevuld.
Ruben was ook inmiddels los, die kwam naar me toe. Pap, we hebben een grotere doos nodig:)
Geniaal daar, heb me kapot gelachen, iedereen los op Cat 1, heerlijk.

DSC_9512.jpg

Met volle doos en Ruben helemaal blij, ze avond kon al niet meer stuk, terug naar Lesli.
Daar stond de bbq al aan en konden we zo aanschuiven. Lekker vlees en salades, helemaal top!

DSC_9513.jpg

We zijn niet het vuurwerkmuseum ingedoken, ondanks dat ik wel hou van vroeger, dacht ik aan ruben, die zat lekker te eten en bij te komen. Maar iedereen bedankt voor de foto´s, kan ik toch even genieten:)

Kwartier voor aanvang van de show even naar de auto, warme jassen halen, werd toch wat fris.

We werden geroepen dat iedereen naar schietterein kon, zo liepen we die kant op.
Stond iets anders opgesteld dan twee jaar terug.
Wel jammer, wilde namelijk meer afstand nemen om te filmen alles er goed op te krijgen, maar goed, we konden nog wel iets naar achter.

En zo begon het. Heerlijk toch weer, juist terwijl ik eigenlijk al in de vakantie modus stond en redelijk vuurwerkmoe was, leefde het weer helemaal op tijdens de demo.
Dan doe je het wel goed denk ik:)
En dan het stuk met Marijn, heftig begin, dikke dreunen en warme vlammen, hahahaha, geniaal, die presentatie ook:)

De finale was weer geweld, ja, zo hoort het.

Al met al weer enorm genoten van de hele dag, de organisatie, de vriendelijkheid, het eten, het vuurwerk.

Het liep in onze ogen als een geoliede machine en gaat weer in de boeken als een dag om niet te vergeten!

Dank Lesli en VWC dat we hier bij aanwezig mochten zijn.
Dank VWC leden voor de complimenten tijdens de gesprekken, geeft me nog meer drive door te gaan.

Op de terugweg naar huis zei Ruben dat het de leukste dag was van ze leven. Hahahaha, draak.
Vervolgens viel die in slaap.
Vlakbij huis nog even langs de mac, had ik beloofd, en thuis opgegeten en nagepraat.

Oogjes werden snel kleiner en zo vertrokken we tevreden naar dromenland.....

Omdat er nog niet genoeg films stonden, hierbij me film van de finale.
Sommige produktfilms zal ik als ik tijd heb posten in de diverse topics.

Ik wil de mensen van Lesli, de moderators en natuurlijk de aanwezige mensen bedanken voor dit mooie evenement. Ik zelf kon er helaas niet bij zijn omdat ik bij de TT in Assen aanwezig was.

Heren en dames? nogmaals bedankt en misschien tot volgend jaar. :wink:

Dus dat waren jullie!
heb nog even van een afstandje staan kijken terwijl ik de motor weer aan het bepakken was voor de terugreis.

Ik heb bij lesli niks gestookt, op het thuisfront wel weer, 2 maten van me wel die hebben op de parkeerplek nog even staan stoken.

Als ik al deze berichten hierboven doorlees, en het verhaal van Shell-Martijn doorleest dat Ruben de mooiste dag van zijn leven heeft meegemaakt is voor mij persoonlijk iets moois om te lezen dat wij ( De Crew )dit hebben kunnen realiseren.

Was top jongens, en Lesli was enorm blij met jullie opkomst.

Een compliment naar jullie toe.

Ook deze tweede editie van de Lesli Opendag was een mooie ervaring om mee te mogen maken!

De presentatie was informatief en boeiend. Er werd vooral verteld over productie van vuurwerk in China en alles daaromheen. In de sfeervolle showroom stonden alle dummies netjes opgesteld; oude items & nieuwe items. Het bezoek aan de bunkers was opnieuw leuk en interessant. Zoveel vuurwerk bij elkaar tovert altijd een big smile op je gezicht :D

Een kijkje in het museum van Lesli en dat van de heren van het Vuurwerkmuseum mocht uiteraard niet ontbreken. Beide expo's waren sfeervol ingericht en de "museumdudes" vertelde vol lof over het nostalgische vuurwerk van vroegâh. Daarna was het tijd voor een hapje en drankje. De BBQ was lekker en voor de inwendige mens werd goed gezorgd. Tussentijds nog bijgekletst met bekenden, maar ook nieuwe leden leren kennen. Leuk om de personen achter de namen te zien!

De demo schoot lekker rap door en er zaten leuke producten tussen.
Met name de King Cobra, Billion Dollar Secret, en de Rise & Shine hebben mijn interesse gewekt.
Ook Splitonium trok de aandacht vanwege z'n zuivere en heldere kleuren.

Hierbij wil ik graag bedanken:
- Lesli Vuurwerk, voor hun gastvrijheid en openheid
- Vuurwerkcrew, met in het bijzonder Arjan en Marco voor hun inzet en organiseren
- Vuurwerkmuseum, de "museumdudes" voor hun mooie expo
- Alle mods en leden die aanwezig waren om deze dag tot een succes te maken!

Wij hebben gisteren ook een leuke avond gehad. Niet alleen leuk maar ook informatief door de mooie presentatie van Lesli. En natuurlijk de toespraak tijdens het stukje demo van Marijn!

22803579.adcbd1b9.560.jpg

22803581.3713e201.560.jpg

22803573.ee2f6925.560.jpg

22803583.ffdf3300.560.jpg

22803585.dd54a623.560.jpg

22803587.19442f11.560.jpg

22803589.20f101e6.560.jpg

22803591.87266dad.560.jpg

22803593.52782cce.560.jpg

22803597.ceab8848.560.jpg

22803599.ffa2ee5c.560.jpg

22803601.e7960ef3.560.jpg

22803607.8d9751b4.560.jpg

22803611.c8dd59f0.560.jpg

22803613.e676df1b.560.jpg

22803619.969ab6a9.560.jpg

22803627.8cc6f63a.560.jpg

22803625.a2fbc111.560.jpg

22803633.aecdc252.560.jpg

22803629.90d73822.560.jpg

22803635.c72f761b.560.jpg

22803629.90d73822.560.jpg

22803637.b53a1ee6.560.jpg

22803639.83fc3d3b.560.jpg

22803641.456e5643.560.jpg

22803645.c077a350.560.jpg

22803651.4476acc5.560.jpg

22803649.f18bc595.560.jpg

22803655.b7c1e882.560.jpg

22803657.cbf51933.560.jpg

22803661.790c30f8.560.jpg

22803665.0dd71179.560.jpg

was gister een zeer leuke meeting van Lesli/vwc
we hebben er volgensmij een sfeervolle showroom van gemaakt met heel veel oude dummy,s.
ik heb vele oude bekende gezien en dus mooi even bijgekletst.
ook aan de BBQ en de goede verassende demo was niks mis mee.
kortom de museumdudes hebben genoten van het begin tot het einde.
wil VWC en Lesli bedanken voor de gastvrijheid.TOP!!
en natuurlijk ook alle mensen die gisteren aanwezig waren.

P1040543.jpg

P1040558.jpg

P1040557.jpg

P1040552.jpg

P1040559.jpg

Ook ik heb een heerlijke avond gehad bij Lesli.
Een vriendelijk en gastvrij onthaal, gevolgd door een openingswoord.
De altijd leuke bunker bezoekjes doen het altijd goed, al is het alleen al vor het gevoel om er weer even bij en tussen te mogen staan :p
De demo heeft me erg verrast met haar nieuwe producten, knap werk Lesli.

Het bezoek aan het vuurwerkmuseum was een zeer leuke ervaring, leuke gesprekken gehad en mooie juweeltjes mogen bekijken....nostalgie kriebels!!

Bij deze wil ik ook iedereen van vwc bedanken die dit heeft mogelijk gemaakt, Lesli voor de gastvrijheid en de mogelijkheid voor de liefhebbers, en de museumdudes voor hun mooie verzameling.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de geweldige avond,was perfect georganiseerd
mijn complimenten .
een nadeel de oud en nieuw kriebels zijn nu nog sterker :)

Gisteren echt een top dag gehad. Hiervoor wil ik iedereen dit dit mogelijk heeft gemaakt bedanken!
Nu nog even nagenieten van de foto's en video's die zijn gemaakt. :D
Ook daarvoor wil ik iedereen bedanken!

Hierbij de rest van mijn geselecteerde foto's. Die ik wel op mijn werk kan plaatsten omdat (ik denk) mijn laptop een beetje gaar aan het worden is

lesli004_zpsdcdc441d.jpg

lesli005_zpscc0a6fbe.jpg.html

lesli006_zps798369ff.jpg

lesli007_zps32fcf371.jpg

lesli008_zpsf4b7e758.jpg

lesli009_zpsf81d5758.jpg.html

lesli010_zps6a257169.jpg.html

lesli011_zps7abd4e24.jpg

lesli012_zps0fddc925.jpg.html

lesli013_zps9d88f7c9.jpg

lesli015_zps789cfdd3.jpg.html

lesli014_zpsa71c7824.jpg

Ik kon er zelf niet bijzijn, ik zat met me krent bij de TT in Assen (ook niet verkeerd:D). Maar door het lezen van de verhalen, bekijken van de foto's en video's krijg ik een mooie indruk van een zeer geslaagde dag.

Wil dan ook Lesli en de Crew bedanken voor de hele organisatie. En ik hoop dat er in de toekomst meerdere van dit soort evenementen komen!!

Back
Bovenaan