Bijgekomen van gister, hierbij ons verslag.
We vertrokken netjes op tijd. Zo stonden we iets over zessen op de parkeerplek van lesli.
De partytent en de vuurtonnen stonden al klaar, dat begint al goed dachten we.
Al snel kwamen er meerdere en was het weer bijpraten en voorstellen van mensen die ik nog niet kende.
Keurig op tijd konden we naar binnen.
Daar kregen we de naamstikkers en konden door.
Heel grappig, binnen zag ik mensen kijken naar de persoon, dan gingen de ogen naar beneden, ff lezen, en dan een lach

Geniaal, maar het werkte wel.
Zo heb ik heel wat gesprekken gehad waar ik anders maar een van de aanwezige zou zijn. En dan hoor je ook dat hetgeen ik op yt allemaal doe, gewaardeerd wordt.
Twee jaar terug schreef ik al dat de lesli dag als een thuiskomen voelde, maar nu twee jaar later krijg je hetgeen waarvoor je het eigenlijk allemaal doet...
Goed, eerst naar de dummy´s gelopen, ruben had het al snel gezien daar, beetje druk en voor hem niet zo interessant.

Gaat liever voor het echte werk
Zo zaten we al snel klaar voor de presentatie. Leuk om te zien wat er allemaal zoal aan vooraf gaat en hoe het uiteindelijk bij ons als consument terecht komt.
Na de presentatie gingen we met een groep naar de bunkers.
Ruben had het er al lang over, dat leek hem toch wel vet.
En dat is het natuurlijk ook, en indrukwekkend. Meestal blijft hij wel bij me, maar stond wel lekker vooraan te kijken.
De laatste bunker die we bezochten stonden een aantal produkten netjes in schappen en daar mochten we ook in.
Dat was leuk natuurlijk, aanraken
Ineens, hadden we niet zo door, was de bunker redelijk leeg.
Hoorde we, de bunker hiernaast is open, kan je spullen krijgen. We dachten, ah jo, dummy´s
Toch maar even gaan kijken dan.
Wuaaahhh, ware mierenhoop daar

Hele berg Cat 1 vuurwerk lag er om te pakken.
Iedereen netjes eerst paar pakjes, dat was na paar minuten al anders. Kleine doosjes werden al gevuld.
Ruben was ook inmiddels los, die kwam naar me toe. Pap, we hebben een grotere doos nodig

Geniaal daar, heb me kapot gelachen, iedereen los op Cat 1, heerlijk.
Met volle doos en Ruben helemaal blij, ze avond kon al niet meer stuk, terug naar Lesli.
Daar stond de bbq al aan en konden we zo aanschuiven. Lekker vlees en salades, helemaal top!
We zijn niet het vuurwerkmuseum ingedoken, ondanks dat ik wel hou van vroeger, dacht ik aan ruben, die zat lekker te eten en bij te komen. Maar iedereen bedankt voor de foto´s, kan ik toch even genieten
Kwartier voor aanvang van de show even naar de auto, warme jassen halen, werd toch wat fris.
We werden geroepen dat iedereen naar schietterein kon, zo liepen we die kant op.
Stond iets anders opgesteld dan twee jaar terug.
Wel jammer, wilde namelijk meer afstand nemen om te filmen alles er goed op te krijgen, maar goed, we konden nog wel iets naar achter.
En zo begon het. Heerlijk toch weer, juist terwijl ik eigenlijk al in de vakantie modus stond en redelijk vuurwerkmoe was, leefde het weer helemaal op tijdens de demo.
Dan doe je het wel goed denk ik

En dan het stuk met Marijn, heftig begin, dikke dreunen en warme vlammen, hahahaha, geniaal, die presentatie ook
De finale was weer geweld, ja, zo hoort het.
Al met al weer enorm genoten van de hele dag, de organisatie, de vriendelijkheid, het eten, het vuurwerk.
Het liep in onze ogen als een geoliede machine en gaat weer in de boeken als een dag om niet te vergeten!
Dank Lesli en VWC dat we hier bij aanwezig mochten zijn.
Dank VWC leden voor de complimenten tijdens de gesprekken, geeft me nog meer drive door te gaan.
Op de terugweg naar huis zei Ruben dat het de leukste dag was van ze leven. Hahahaha, draak.
Vervolgens viel die in slaap.
Vlakbij huis nog even langs de mac, had ik beloofd, en thuis opgegeten en nagepraat.
Oogjes werden snel kleiner en zo vertrokken we tevreden naar dromenland.....
Omdat er nog niet genoeg films stonden, hierbij me film van de finale.
Sommige produktfilms zal ik als ik tijd heb posten in de diverse topics.