als hij dit lult, hoop ik dat hij direct een IP ban krijgt wtf...niet grappig dit
Ik heb dit gehoord van 2 importeurs, mods kunnen in DM vragen wie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
als hij dit lult, hoop ik dat hij direct een IP ban krijgt wtf...niet grappig dit
Als de NOS aka FAKENEWS het gaat melden kunnen we ervanuit gaan dat het een fabel is
Als de NOS aka FAKENEWS het gaat melden kunnen we ervanuit gaan dat het een fabel is
Denk dat je dat überhaupt wel kunt vergeten. Die rollen mogen ze van mij ook weglaten, maar f3 singleshots behouden is natuurlijk gezond verstand...tenzij importeurs daarmee zodanig gaan stunten dat de overmatig rijke jeugd van tegenwoordig (zei de ouwe lul) dat binnen bereik gaat krijgen. €15 per 3 of 4st mag dan echt wel de bodem zijn.Zou mooi zijn als het waar is.
Weet je ook of mijn levensgevaarlijke astronauten legaal blijven dit jaar ?![]()
Ik heb dit gehoord van 2 importeurs, mods kunnen in DM vragen wie.
De importeurs genoemd door react hebben wij ook benaderd en ze kunnen dit niet bevestigen. F3 was al verboden voordat pijlen en knallers ter sprake kwamen.
Vooralsnog lijkt het dus op speculaties.
Geeft niks, dan stap ik over op ander spul om de lucht in te rammen, en met mij vermoed ik vele anderen.Lijkt me ook lastig voor de politiek om uit te leggen, zie je de krantenkoppen al voor je? ZWARE SINGLE SHOTS TOCH NIET VERBODEN! Gaat nooit gebeuren F3 terug, is dikke symboolpolitiek geweest (het zwaarste vuurwerk verbieden we) die ze echt niet gaan terugdraaien. Enorm zonde, maar zolang de hetze tegen vuurwerk blijft bestaan komt dat spul niet terug.