Open consultatierond: Wijziging Ract ivm verbod F3 vuurwerk

Ik denk dat jullie allemaal een beetje door je verzuurde bril kijken...

Als het waar is leuk :) als het niet waar is jammer :(

Zou mooi zijn als het waar is.
Weet je ook of mijn levensgevaarlijke astronauten legaal blijven dit jaar ? :shy:

volgens mij zijn de besluiten hierover reeds gedaan maar goed, er is nog geen wet en er kan altijd een vernieuwd inzicht zijn gekomen.

Laten we daarom ook lekker rustig blijven en het officiële nieuws afwachten.. :wink:

Zolang er geen officiele nieuwe wet is het koffiedik kijken mee eens.

Maar het is wel leuk/interesant er over te praten

Als de NOS aka FAKENEWS het gaat melden kunnen we ervanuit gaan dat het een fabel is

Zou wel makkelijk zijn. Dan reden we nu nog 130 op de snelweg, konden we legaal stoken vanaf 10 uur, dan was er zelfs geen oorlog :p De NOS is lang niet altijd objectief, daar ben ik het zeker mee eens, alleen sommige dingen die op het nieuws komen zijn toch echt waar, hoe droevig het ook is.

als hij dit lult, hoop ik dat hij direct een IP ban krijgt wtf...niet grappig dit

Zal heel goed kunnen hoor dat het er door is, lag al lang op de plank.

Alles wat eruit zou moeten, er per direct geheel uit maar F3 single shots en rollen vooralsnog uitverkopen of behouden was destijds een voorstel.
In het kader van ‘geven en nemen’ is er al meer bereikt en deze stond al een hele tijd in de week.

Zou mooi zijn als het waar is.
Weet je ook of mijn levensgevaarlijke astronauten legaal blijven dit jaar ? :shy:
Denk dat je dat überhaupt wel kunt vergeten. Die rollen mogen ze van mij ook weglaten, maar f3 singleshots behouden is natuurlijk gezond verstand...tenzij importeurs daarmee zodanig gaan stunten dat de overmatig rijke jeugd van tegenwoordig (zei de ouwe lul) dat binnen bereik gaat krijgen. €15 per 3 of 4st mag dan echt wel de bodem zijn.

Ik zit momenteel meer in m'n kop met hoe ze de jaarwisseling willen organiseren met de anderhalvemetersamenleving...Voor je huis met eigen gezin zal mogen, maar enige samenscholing zal verboden zijn...En dan nog de dealers die nog overeind staan begin/eind december... Nou ja, ook hier geldt; afwachten maar.

Ik heb dit gehoord van 2 importeurs, mods kunnen in DM vragen wie.

De importeurs genoemd door react hebben wij ook benaderd en ze kunnen dit niet bevestigen. F3 was al verboden voordat pijlen en knallers ter sprake kwamen.

Vooralsnog lijkt het dus op speculaties.

De importeurs genoemd door react hebben wij ook benaderd en ze kunnen dit niet bevestigen. F3 was al verboden voordat pijlen en knallers ter sprake kwamen.

Vooralsnog lijkt het dus op speculaties.

Bedankt Bassie,
We hadden het ook niet anders verwacht.
REACT zuigt heel veel uit zijn duim, wisten we al van voorafgaande berichten die hij altijd deelt.

Lijkt me ook lastig voor de politiek om uit te leggen, zie je de krantenkoppen al voor je? ZWARE SINGLE SHOTS TOCH NIET VERBODEN! Gaat nooit gebeuren F3 terug, is dikke symboolpolitiek geweest (het zwaarste vuurwerk verbieden we) die ze echt niet gaan terugdraaien. Enorm zonde, maar zolang de hetze tegen vuurwerk blijft bestaan komt dat spul niet terug.

Misschien moet je je eens gaan verantwoorden React?
Als je zo'n stoere jongen bent om telkens nepberichten gebaseerd op je eigen speculaties te verspreiden kun je hier ook uitleggen waarom je dat doet lijkt mij. Of ben je daar te laf voor? En ook al heb je iets vernomen van importeurs, zolang deze importeurs dat niet officieel zelf naar buiten brengen moet je dat soort dingen niet de wereld in helpen.

Ik denk dat men beter dit jaar helemaal nog niets gaat verbieden want wij hebben straks wereldwijd zeker iets te vieren wanneer we door de corona crisis zijn gekomen. Ik heb nu al een mooie compound klaarliggen om afgestoken te worden wanneer het zover is. :)

Lijkt me ook lastig voor de politiek om uit te leggen, zie je de krantenkoppen al voor je? ZWARE SINGLE SHOTS TOCH NIET VERBODEN! Gaat nooit gebeuren F3 terug, is dikke symboolpolitiek geweest (het zwaarste vuurwerk verbieden we) die ze echt niet gaan terugdraaien. Enorm zonde, maar zolang de hetze tegen vuurwerk blijft bestaan komt dat spul niet terug.
Geeft niks, dan stap ik over op ander spul om de lucht in te rammen, en met mij vermoed ik vele anderen.
Kat in het nauw...

Back
Bovenaan