Noi-Z [Compound]

Hele mooie beelden, heel scherp. met wat voor telefoon is dit gefilm? Samsung ultra achtig of I phone?

Ik ga een nieuwe halen als ik dit zo zie denk ik....:)))

Hele mooie beelden, heel scherp. met wat voor telefoon is dit gefilm? Samsung ultra achtig of I phone?

Ik ga een nieuwe halen als ik dit zo zie denk ik....:)))

Haha dat wordt geen telefoon dan, dit is gefilmd met een fullframe camera, Nikon Z6ii. Gaf erg mooie beelden inderdaad! Dit jaar met een ASP-C camera filmen, Sony ZV-E10. Denk dat het haast net zo mooi wordt, nu meer tijd om de instellingen goed te testen.

Maar goed dat de route vol is en mijn budget er doorheen is. Als ik nog moest beginnen had ik t wel geweten, mooie prijzen zeg!! Mazzel als het op je route ligt

Is dit niet gewoon een multi Cairo in W shape... niet heel bijzonder toch?

Klopt, enige verschil is dat deze in waaier vorm is en hij gekleurde lichtkogels heeft als mine.
Of je het bijzonder vindt of niet is aan jou. Een 108sh 30mm waaier vindt je niet snel meer voor dit geld.

Na alle berichtjes hier, ben ik echt zoo benieuwd hoe deze zal knallen dit jaar!
Blij dat ik hem op de kop heb weten te tikken.. En twijfel zelf om deze per 2 te schieten!

Na alle berichtjes hier, ben ik echt zoo benieuwd hoe deze zal knallen dit jaar!
Blij dat ik hem op de kop heb weten te tikken.. En twijfel zelf om deze per 2 te schieten!

Dan zou ik op een flinke afstand gaan staan anders kan je de totale breedte van de effecten niet overzien.

Back
Bovenaan