Noi-Z [Compound]

Deze “De oude versie” 1 keer gehad en vond hem echt geweldig in de straat. Ben erg benieuwd naar hoe de nieuwe versie het doet.

Ik snap de vraag niet zo goed, dan is de Noi-Z ook een Z-shape versie van de Venom Box bijvoorbeeld. Zo kan ik nog wel even door gaan, want dan is de Noi-Z een Z-shape versie van alle crackling chrysanthemum bakken...

Indd een reepje eraf.. Ik heb de 2019 batch opgehaald.. Ik schrok gewoon van de doos! Wat een apparaat zeg! Vind het bijna zonde om hem te schieten. Die 108 shots wordt niet meer gemaakt begreep ik!

Indd een reepje eraf.. Ik heb de 2019 batch opgehaald.. Ik schrok gewoon van de doos! Wat een apparaat zeg! Vind het bijna zonde om hem te schieten. Die 108 shots wordt niet meer gemaakt begreep ik!
Jep, ik had hetzelfde, schrok van het formaat. Zeker met de kooi er nog omheen.
PXL_20231229_073042559.jpg

Afwerking 2023 batch is dikke prima maar mag je natuurlijk ook verwachten met deze prijzen.

Gaan morgen meemaken hoe nieuwe batch presteert. Had hem niet besteld maar na de tegenvallende prestaties van Double Whammy een deal kunnen maken met de winkelier

Ik had al in de 2023 topic variant gereageerd, maar ik had afgelopen nacht de 2019 batch. Dit was verruilt de topper van de nacht.. Bizarre klappen, super breed en de hele straat was verlicht van de cracking!

Heel vet! Aantal oude evo/pangu producten geschoten, je gaat het pas waarderen als ze niet meer gemaakt worden, lijkt wel prof. Noi-z, kingsman, horn whistler en extacy of gold stuk voor stuk toppers!

Om 00:15 de 2020 batch afgeschoten. Ongelooflijk… Wat een blok… �� Overtrof de I-shape-profblokken met gemak…

Back
Bovenaan