Nieuwe producten 2011-2012 Original

Net terug van de demo van Original, en wat voor een demo, in 1 woord geweldig.
Buiten de dingen die fout gingen maar dat kan altijd gebeuren.
De nieuwe producten hebben aan mijn verwachtingen voldaan, er zitten echte toppers tussen en mijn favoriet is de FENIX.

Ook de toppers die ik persoonlijk goed vond waren:

De collectie's Betelgeuze, Walhalla, Midgard en de Asgard deze collectie's zijn om in de gaten te houden.

Hierbij mijn filmpje van de finale van de ZENA Original Vuurwerk demo te Laakdal (België) op zaterdag 08-10-2011. Het filmpje is uit de losse hand geschoten:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat was dit een top demo,er zaten juweeltjes tussen de producten.
De Hydra collectie vondt ik sterk,maar de andere collecties waren ook zeer goed.
De verwachting wat ik ervan had is wel uitgekomen.

En nou de vraag waar iedereen op zit te wachten, hoe waren de 500gr 20s cakes? Is het echt een grote verbetering?

Misschien worden er zoveel mines gebruikt omdat de bijna 25 gr niet in de bombette past?

Over het algemeen wel. Zaten mooie grote peonies bij zeg.

Maar sommige waren niet bijzonder, maar dat lag dan aan dubbel effect. Peony + willow bv, maar dan was het effect wel echt goed uitgevoerd en grof. Niet dat een dubbel effect ten koste gaat van de groote van het boeket.

Zat ook te denken; d'r mag maar max. gram flash in. Dus als je groter boeket met dat meer kruit wilt, moet het zo samenvallen met de siervulling dat je brede spreiding hebt én een gevuld boeket. Dat is, te zien aan nu beschikbare filmpjes, regelmatig gelukt. Maar soms zie je de aantal grammen niet af aan de boeketgrootte. Dit kan dan omdat er nog kruit voor de tail bij zit, en vaak zie je dan dat het boeket wel weer heel dik is (waves bv.), heel goed qua kwaliteit, en vaak met een effect wat juist níet gebaat is bij grote spreiding.

Gister goede demo gezien, met heerlijke finale.
De demo verliep niet helemaal super, maar dat stoorde me niet zo. Men moet er wel rekening mee houden dat het heel de dag erg vochtig is geweest en dan gebeuren er deze dingen wel eens.

De toppers voor mij:

4: Loki A, € 29,00 en erg groot effect.
11: Hydra A: € 24,50 Voor dat geld, deze uitwerkingen niet normaal. ERG groot effect.
22: Midgaard B € 23,00. Erg mooi.
31: Hercules € 13,50. Ik kan me niet voorstellen dat deze maar € 13,50 is, lijkt mij een typfout. Want wat een cake voor dit geld.
37: Mjolnir € 15,00. Hoogmoed, maar met mooie mines en nog harder in mijn beleving.

Tegenvaller
42 Peacock: € 79,00 vind de prijs te hoog voor wat je krijgt.

Ik hoef maar één ding te zeggen, eigenlijk twee... Ik kan jullie zeggen dat België nu weer echt interessant wordt én voor degene die niet bij de demo zijn geweest, jullie hebben wel wat gemist mannen, want het was echt verrassend wat er uit die nieuwe producten kwam.

Het was gewoon op en top die demo! Ik weet niet eens meer wat ik allemaal mooi vond, dat was zoveel dat ik het gewoon niet meer onthouden heb ook door mijn enthousiasme.

Zeer mooie en verrassende nieuwe producten gezien. Daar kan een liefhebber nu echt heel vrolijk van worden. Wat mij, en nog enkele anderen om mij heen ook vooral opvielen, was dat het gebruikte en onder liefhebbers veelal gewraakte crackling effect in de nieuwe cakes niet als erg storend overkwam. Zeer positief. Het was nu meer gebruikt als ondersteuning van het totaalplaatje, totaal anders dus als in andere cakes waar dit dan een losstaand effect is. Nu gaf het een extra boost aan het geheel, en zo vind ik ook crackling wel prettig in een cake :)

oeioeioei! wat baal ik hiervan zeg :P ik was gister in olen, en zag ze alles klar maken en uitpakken. toch nog maar een keer heen dus

hey gizmo75 thx voor de film weet jij toevellig ook iemand doe de produckten heeft gefilmt want dat zoek ik nog was me filmcamera vergeten

Ik gooi de demo in zijn geheel online.
Ik heb alleen de vulkanen ehuh fonteinen per stuk geknipt maar de rest doe ik niet.
Daar zijn de moderators voor vind ik. (niet l*llig bedoelt, trouwens)

iemand toevallig een lijst met produkten die zijn geschoten.
was ook aanwezig maar helaas geen lijst kunnen bemachtigen,zouden aan de ingang
worden uitgedeeld maar helaas niemand gezien die ze uitdeelde.

lijst digitaal zou welkom zijn.

Back
Bovenaan