Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Begrijp ik dit nu goed:
*alle nieuwe producten die tot nu toe binnen zijn, zijn van Thor. Dat zijn er een stuk of 60
*in totaal komen er dit jaar een dikke 130 nieuwe producten bij Zena.
*dus er komen nog iets van 70 nieuwe producten, en dan dus ook van de merken Herlat en Original?
Begrijp ik dit nu goed:
*alle nieuwe producten die tot nu toe binnen zijn, zijn van Thor. Dat zijn er een stuk of 60
*in totaal komen er dit jaar een dikke 130 nieuwe producten bij Zena.
*dus er komen nog iets van 70 nieuwe producten, en dan dus ook van de merken Herlat en Original?
Bij de demonstratie zijn 60 producten geschoten. In totaal zijn er 132.Nou, vertel dan hoe het wel zit.
Wanneer komen de nieuwe producten binnen? De ene bron zegt dat ze er al zijn en ergens anders staat dat het pas eind oktober te koop is.
De AB14 rockets en de Mjolnir liggen vanaf nu in de schappen, in de komende tijd zullen in hoog tempo nieuwe artikelen binnen komen. Op alle forums zijn inmiddels topics over de producten gemaakt, daar zal de komende tijd alle relevante info te lezen zijn, je kunt ook altijd even Zena facebook checken.
KLIK
![]()
De potten die jullie op de demo hebben gezien, kan het zijn dat dat samples waren?
Ik ben natuurlijk hardstikke blij als dit nu te koop is, maar als iets te mooi is om waar te zijn is het dat vaak ook... Als ik die burst bijv zie, daar heb je een gram of 4 a 5 chinees scheepswrakken flash voor nodig.
Gr
De AB14 rockets en de Mjolnir liggen vanaf nu in de schappen, in de komende tijd zullen in hoog tempo nieuwe artikelen binnen komen. Op alle forums zijn inmiddels topics over de producten gemaakt, daar zal de komende tijd alle relevante info te lezen zijn, je kunt ook altijd even Zena facebook checken.
KLIK
![]()