Nieuwe producten 2011-2012 Original

Ik als te ver weg wonende voor bijwonen en (helaas dit jaar) zelfs aankoop zit toch ook met grote smart te wachten op de beelden! Original komt dit jaar met het echt vernieuwende vuurwerk. Veel plezier daar allen!

Alle producten hebben ondertussen een eigen topic. Wanneer de demonstratie geweest is zullen we alles gelijk online gooien. In de loop van zondag gaan we aan de gang met de films die we vanavond gaan maken dus dit weekend staat alles er al op!

Voor degene die vanaovond ook heen gaan: neem een paraplu mee. De weervoorspelling ziet er niet heel goed uit. Gelukkig af en toe ook droog, laten we hopen om half 9 want dan gaat het vuurwerk afgestoken worden.

Als het iets later was begonnen was ik zeker gekomen! Moet helaas tot half 7 werken en ik rij er ong 2 uur over. :&

De laatste update van 16.00u vanmiddag voor de regio Geel: rond 20.00u kans op wat neerslag maar ook kans op opklaringen. Tussen 20.00 en 21.00u wordt het droog en klaart het verder op. Desnoods het schieten 30min. uitstellen... :)

Weer terug van de show

Wat rampzalig slecht verliep de demonstratie
  • Er moest gewacht worden op de brandweer, want die was er nog niet.
  • Hier en daar moesten vuurtjes geblust worden, goed, kan gebeuren.
  • Het vuurwerk ging bijna iedere keer niet af wanneer het moest.
  • Op de helft bleek dat wat er werd afgestoken niet klopte met de omgeroepen productinformatie en de schietlijst.
  • Een van de producten functioneerde helemaal niet (de 1000shots fluitpot was dat).

De finale vond ik heel vet. Het was toch de moeite waard om er naartoe te gaan.

Een uitblinker vond ik de hydra potten, echt hele grote effecten. Midgaard en asgaard vond ik ook leuk. Wat me opviel was dat er veel mines werden gebruikt en dat er een pot met paars tussenzat (heel zeldzaam). Welke pot dat was weet ik niet meer. De peacock beloofde heel wat te worden, maar voor de prijs van €79,00 laat ik hem toch staan. 't Is net zoiets als met die mascleta, zal vast goed verkocht worden, maar mij is het te veel geld voor 1 product.

En nou de vraag waar iedereen op zit te wachten, hoe waren de 500gr 20s cakes? Is het echt een grote verbetering?

Misschien worden er zoveel mines gebruikt omdat de bijna 25 gr niet in de bombette past?

Misschien worden er zoveel mines gebruikt omdat de bijna 25 gr niet in de bombette past?

Dat denk ik ook...
Bijna al de nieuwe potten hebben wel een tail of een mine als ik de beschrijvingen lees. Wat niet negatief is, alleen doet het natuurlijk niets aan de burst of effectgrootte.

Ik de show helemaal goed!. Wachten op de brandweer vond ik niet erg het gaat wel om de veiligheid! Dat potten niet doen dat komt door het weer! Ik vind het wel verbetering en de potten ken je nu aan elkaar maken doorlonten en elk serie kan aankoppelen (dus wel verbetering). Dat de grond raakt dat heeft met productie te maken bij de nlpotten gebeurt het ook,heavy3 4 5 knallen ook wel eens uit elkaar. Dus de opmerking daar ben ik niet mee eens! De Finale vond ik super! De peacock vind ik ook geen 80,- waard 30,- past veel beter. Het was jammer dat ik kon napraten erover moest nog terug naar huis.
Bedankt voor de mooie show Lesley,Corne!

Ik ben het deels eens met Dinky over het lange wachten! ik ergerde mij ook aan de blije muziek.

Maar goed je komt voor het vuurwerk en ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben. Zitten echt zeer goede producten tussen. Peacock viel in mijn ogen ZEER TEGEN voor het bedrag wat ze er om vragen. Als ik de demo niet gezien had samen met mijn vrienden vdan, hadden wij er zeker een aantal gehaald. Maar ik ben blij dat ik geweest ben ondanks de lange rit! Knallen van de peacock vond ik kwa hardheid gewoon tegen vallen. Dit is echt een product waarvan je bij het eerste filmpje al bijna klaarkomt en in real life bijna een slappe krijgt. In tegenstelling tot de nieuwe knalpot met mine crackling gevolgd door salutes... wat een geweld. Knallen waren zeer hard! Een echter aanrader voor de knalfreaks!

Al met al zitten er echt toppers tussen!! Wat mij opviel is dat de burstcharge echt hard is! hierdoor zijn de effecten ook erg groot naar mijn mening. Er zitten een aantal bij waar je U tegen zegt! Om al niet te spreken over de helderheid van bepaalde producten! Ik moest soms even wegkijken zo fel waren sommige cakes!

Showtje VOLGAS was echt geweldig! Zeer mooi einde dat leuk in elkaar gezet was!!

TOP ORIGINAL ! Alleen zeer jammer van de kleine ongeregeldheden, verschrikkelijke presentator en te blije muziek die gelukkig uit ging tijdens het schieten!

Ook ik ben net terug. Eens, het liep niet allemaal helemaal lekker. Maar sjongjonge wat een mooie blokken voor veelal scherpe prijzen. De meeste 20sh. 500gr. zijn top, al zijn ze 460gr. en 490gr. En dat voor onder de € 30,00!! En dan die finale, om zoals gebruikelijk van te smullen!! De komende dagen volgen voldoende filmpjes...

Back
Bovenaan