Nieuwe producten 2011-2012 Original

iemand toevallig een lijst met produkten die zijn geschoten.
was ook aanwezig maar helaas geen lijst kunnen bemachtigen,zouden aan de ingang
worden uitgedeeld maar helaas niemand gezien die ze uitdeelde.

lijst digitaal zou welkom zijn.

Ik ga wat scannen.
Wacht maar even af.
Maar ik ga me eerst omkleden, want ik zit nog steeds in me pyjama.

Ik hoop voor iedereen dat er genoeg op voorraad is van de nieuwe producten tot het einde van het jaar, want jongens dit zijn echt goede producten!!

Hopelijk dat Original dit keer wat beter hun best doet om alle toppers op voorraad te houden. Niet zoals nu, dat er weet ik veel hoe lang gewacht moet worden op bijv. de Mascleta of de Warrior Serie. Vind het nieuwe spul een goeie verbetering!

Deze video heeft mijn vader opgenomen die erbij was:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Er zijn betere opnames gemaakt, maar toch post ik hem.

iemand toevallig een lijst met produkten die zijn geschoten.
was ook aanwezig maar helaas geen lijst kunnen bemachtigen,zouden aan de ingang
worden uitgedeeld maar helaas niemand gezien die ze uitdeelde.

lijst digitaal zou welkom zijn.
Binnen in dat gebouwtje daar stond iemand met een stapeltje lijsten.

Ik heb de lijst voor je ingescand:
schietlijst.jpg

Ik heb alleen het laatste stukje van de finale aangezien de rest van de finale door het niet goed functioneren van mijn cam te waardeloos voor woorden is :sad:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De schietlijst ben ik aan het scannen die komt straks online.

Er stonden gisteren ook een aantal dummy's uitgestald.
Een heel nieuw concept qua dummy's, want het waren kartonnen doosjes met daarop de afbeeldingen hoe de cakes er uit gaan zien.
Jammer voor de dummy verzamelaars, maar de genen die ze moeten uitstallen hoeven zich niet meer te vertillen aan de massieve hoeveelheden papier.

Ook heb ik wat posters en reclame borden op de foto gezet.

DSC_3826.jpg

DSC_3827.jpg

DSC_3828.jpg

DSC_3869.jpg

DSC_3829.jpg

DSC_3830.jpg

DSC_3832.jpg

DSC_3833.jpg

DSC_3834.jpg

DSC_3835.jpg

DSC_3837.jpg

DSC_3838.jpg

DSC_3839.jpg

DSC_3840.jpg

DSC_3841.jpg

DSC_3842.jpg

DSC_3844.jpg

DSC_3845.jpg

DSC_3846.jpg

DSC_3847.jpg

DSC_3849.jpg

DSC_3850.jpg

DSC_3851.jpg

DSC_3852.jpg

DSC_3853.jpg

DSC_3856.jpg

DSC_3857.jpg

DSC_3858.jpg

DSC_3859.jpg

DSC_3860.jpg

DSC_3861.jpg

DSC_3862.jpg

DSC_3863.jpg

DSC_3864.jpg

DSC_3865.jpg

DSC_3866.jpg

Posters.
DSC_3831.jpg

DSC_3836.jpg

DSC_3843.jpg

DSC_3848.jpg

Reclame borden.

DSC_3854.jpg

DSC_3855.jpg

DSC_3867.jpg

DSC_3868.jpg

Laatst bewerkt:
Bedankt aan iedereen,

Het seizoen is weer begonnen! Dit was voor ons duidelijk te merken aan de mensen die gisteren avond weer vanuit alle hoeken naar een klein dorpje midden in Vlaanderen kwamen rijden. Ook vanuit de plaatselijke bevolking was de opkomst groot, zeker gezien de korte periode die we hadden om het bekend te maken.

We zijn ook heel blij geworden van de producten die we voorbij hebben zien komen, we hebben ook nooit eerder zoveel mensen zo enthousiast notities in de schietlijst zien maken als deze keer. Uiteraard is het jammer als een 1000sh fluted even geen zin heeft en er even een kleine pauze was omdat er even een kleine verwarring was, dit werd echter adequaat opgelost en iedereen was weer bij. De Mods ofwel single rows en de stikker om je batterijen stevig aan elkaar te plakken waren voor velen een aangename verassing, ook is het verschil van 15 of 25gr per tube aanzienlijk en een spare fuse is ook een aanwinst.

Alle vuurwerkliefhebbers en LVC leden super bedankt dat jullie gekomen zijn, alle mensen van de forums; vwb, fpm, vwc en avp bedankt voor het komen en voor al jullie enthousiasme en inzet. De mensen die hebben meegewerkt aan dit evenement; Rob van Big smile fireworks, Wilfried van het Limburgs vuurwerk team, de man van de microfoon “Stefan” van Zena Beringen, Tony en Daniel van FPM en Do en Vin van the masters of fireworks company. Ook KVC Veerle bedankt voor de fijne samenwerking.

De AB14 rockets en de Mjolnir liggen vanaf nu in de schappen, in de komende tijd zullen in hoog tempo nieuwe artikelen binnen komen. Op alle forums zijn inmiddels topics over de producten gemaakt, daar zal de komende tijd alle relevante info te lezen zijn, je kunt ook altijd even Zena facebook checken.

Nog even een extra bedankt voor een dikke strakke finale! Hij was lekker hoor.

Groeten
Original Fireworks en ZENA vuurwerk

Ik stond met mijn bek vol tanden bij het zien van deze cakes. Zulke grote effecten, die zie je zelden in een cake met slechts 30mm tubes. En vooral van Original ben ik dit niet gewend. Ik zag dat slechts één keer eerder, en dan was in een proff blok van Lidu. Voor zo'n kwaliteit wil ik nou wel wat extra euro's voor betalen en ik hoop dat ze dit ook toepassen in hun andere producten.

Was jij er ook?
Verdomme, heb ik je nog geen hand kunnen geven...

Gister genoten van een hoop vuurwerk, lekker veel producten voorbij zien komen en het was gelukkig droog
Qua producten die ik voorbij zag komen was ik minder enthousiast. Wanneer je aan mij vraagt; wat is jou bij gebleven? De hydra cakes, ja ik zie ze nog steeds voor me, en de fonteinen. De rest was leuk, aardig, maar niet echt bijzonder. Bij zo'n enorme collectie in huis loop je bij de volgende nieuwe lading producten het risico dat klanten het allemaal al eens gezien hebben. Dat waren in mijn ogen dus ook meer cakes die het moeten hebben van een eventuele gunstige prijs/kwaliteit verhouding, en het bijkomende feit dat ze met hun 2 lonten nu ideaal zijn om lekker door te lonten.

Ook die single row fanshapes pakten goed uit. Niet nieuw en uniek, maar dit keer wel zodanig op de markt gebracht dat ze ook daadwerkelijk nuttig in gebruik zijn, vanwege die mogelijk om door te lonten. En dát maakt dit product alsnog weer bijzonder. Wat ik hierbij wel wil voorstellen is om dit concept dan ook volledig uit te werken. Maak van die mooie houders waar je meerdere losse single rows in kunt plaatsen.

Zo zeg, zelfs vandaag ben ik nog in staat van verbazing van hoe geweldig deze cakes zijn. Ik vraag me zelfs af of die Chinezen niet toevallig zijn uitgeschoten met het kruit of zo? Wat een dingen!

Lol, ja straks komt er een nieuwe lading en zijn de boeketten ver te zoeken. Nee, laten we maar hopen dit dit geen productie fout is. :-P

Als dit geen eenmalige opgevoerde batch is dan heeft Belgie officieel weer een keiharde voorsprong op Nederland. Wat een boeketten en wat een prijzen, echt fantastisch voor alle liefhebbers.

Wat ik hierbij wel wil voorstellen is om dit concept dan ook volledig uit te werken. Maak van die mooie houders waar je meerdere losse single rows in kunt plaatsen.

Single rows zijn voorzien van plakstrips zodat je ze moeiteloos aaneen schakelen kunt.

Mooie show was het gisteren idd 3007
Samen met Ruben Xtremeriders.nl er bij.
Op de terug weg nog op meerdere plaatse wat afgestoken voor zijn web site.
Heb een leuke avond gehad.

+ YouTube Video

Wel op HD kijken natuurlijk!

Ik had er hele leuke passende muziek onder staan, echter vind YouTube dat niet leuk, athans... De artiest! De laatste seconden zijn er ook af geknikkert.

Back
Bovenaan