Nieuwe producten 2011-2012 Original

Ook grote single shots in het Belgische assortiment zie ik. Lijkt erop dat België langzaam aan toch weer een stuk interessanter gaat worden. Aanstaande zaterdag zal ik ook bij de demo aanwezig zijn, ben benieuwd naar al het nieuwe spul. Enige minpunt voor mij is dat ik niks meer met illegaal vuurwerk doe. Dus gaat misschien wel even moeilijk voor me worden bij de demo!

Ziet er weer top uit al dat lekkers!!

Deze opmerking/vraag had ik ook al op VWB gesteld maar nog geen antwoord op gehad dus daarom hier ff aan Jim en/of Ronaaron:

De weersvoorspellingen voor de komende dagen zijn in de regio Geel/Olen/Laakdal op dit moment ronduit slecht met zaterdagavond tot 13mm (!!) neerslag tijdens de Demo. Nu is het weer erg veranderlijk op dit moment (euhm, eigenlijk altijd) maar aangezien er velen van heinde en verre zullen komen ben ik wel erg benieuwd wanneer de knoop definitief wordt doorgehakt over het al dan niet doorgaan van deze demo. Kunnen jullie daar iets over zeggen?

De demo gaat gewoon door hoor.Ik kan me een demo herinneren van ons enkele jaren terug waarbij paraplu's kapot waaide en de regen een waterval leek.De toeschouwers zaten in hun auto met de ruitenwissers aan.Niet de ideale omstandigheden natuurlijk,maar het zou wel erg gek moeten gaan a.s. zaterdag om de demo af te lasten.Ik verwacht geen Catrina of een dergelijke hurricane dus de demo gaat lekker door!

Ja, dat is erg jammer! Was er erg benieuwd naar... niemand die weet waarom ze niet komen?

Wat bedoel je hiermee? Waar doel je op? De vorige paar posts gingen nl over t weer en of de demo wel door zou gaan...In die context kan ik jouw vraag dan niet helemaal plaatsen?

Ja, dat is erg jammer! Was er erg benieuwd naar... niemand die weet waarom ze niet komen?

volgens mij heb je proberen te quote.. maar is het ergens mis gegaan.
Doel je op de widdow makers?
Die zijn helaas afgekeurt omdat er plastiek in verwerkt zat als stop!
en dat is idd jammer.
Maar er komen nog 100den producten dus ik wacht met spanning af!

Ben benieuwd naar de films die worden gemaakt van de nieuwe producten, kan er zelf helaas niet bijzijn.

Prachtig!! De weersvoorspelling voor morgenavond is opeens een stuk rooskleuriger: misschien nog een beetje motregen aan het begin van de avond maar het lijkt erop dat het tijdens de demo weleens droog zou kunnen zijn. En dat terwijl het er zo slecht uitzag...

Voor degenen die hier morgen naar toe gaan nog even het adres, ik moest namelijk ook even zoeken in dit topic :

Demo Original

Rauwstraat 18, 2431 Laakdal, België

Aanvang is 20:00, start van de demo om 20:30

Back
Bovenaan