Vuurwerkkoning
VWC lid
Deze vond ik best leuk. Begin van de avond afgestoken. Mooi kleurrijk spektakel. Wel iets minder vol als de Red Maroon:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een chinees had nog een cake uit de Red Maroon over ben ik bang.Cake 1 red maroon style
cake 2 top
Cake 3 Finale cake
Cake 4 top
Helaas niet de juiste volgorde, wanneer dit juist is zeker een toffe bak !
Een chinees had nog een cake uit de Red Maroon over ben ik bang.
Als je nu voor een kleurrijke bak moet gaan, hoe verhoudt deze zich dan met bijvoorbeeld een Spinnerz to colorz van VWTotaal?
Beide gehad, absoluut niet te vergelijken met elkaar. Natuurlijk alleen al vanwege de spinning tails die de Neon Maroon niet heeft maar vooral ook qua verdere beleving. Elk jaar opnieuw blijf ik mij met vele anderen verbazen over de enorme burst van de Spinnerz to Colorz. Natuurlijk is de Neon Maroon wel een stuk goedkoper maar als ik moest kiezen dan zou ik voor de Spinnerz to Colorz gaan, als je budget het toe laat neem je ze allebei want ze zijn echt verschillend.
Heb je ook de glitters 2 willow gehad toevallig? Hoe verhoudt die zich kwa kleur en burst tot spinner?
Als je nu voor een kleurrijke bak moet gaan, hoe verhoudt deze zich dan met bijvoorbeeld een Spinnerz to colorz van VWTotaal?
Inderdaad, zoals Gizmo ook aangeeft, deze cakebox koop je écht als je een liefhebber van kleuren bent. De burst is hierbij ook niet van groot belang, dat zou het effect ofwel kapot slaan ofwel de spreiding dusdanig vergroten dat er gaten ontstaan. Daarnaast, de combinatie van de titanium cloud met de kleuren, maakt deze box tot een (op dit moment) uniek product op de Nederlandse markt. Voor de prijs die hij word aangeboden echt wel een topper als je het mij vraagt![]()
Als het op kleuren aankomt, is dit wel een toppertje. Enige soortgelijke die ik kan bedenken zijn de Special #2 en de Spinners 2 colorz. Wie heeft alle 3 gehad en kan me vertellen welke de aanrader is?
Als het op kleuren aankomt, is dit wel een toppertje. Enige soortgelijke die ik kan bedenken zijn de Special #2 en de Spinners 2 colorz. Wie heeft alle 3 gehad en kan me vertellen welke de aanrader is?