Neon Maroon

Ja, hij was weer fijn per 2. Het is een groot kleur spektakel met deze box hoor. Kan deze box zeker aanraden en komt er hier dan ook zeker weer bij.

Heb jij de katan special variant van deze wel eens gehad Djaimy? Die heb ik dit jaar per 2 geschoten en gaf ook echt een briljant effect. De neons staat nog op de order die doorgeschoven is naar volgend jaar om ook per 2 te schieten en ben even benieuwd of ze even hard gaan om te bepalen op welk tijdstip ik ze schiet.

De vergelijking met de Scala 100a is trouwens snel gemaakt, maar toch zijn ze heel verschillend. De specials iig hebben een veel hoger tempo waardoor ik ze wezenlijk anders vindt dan de Scala. Ik zou ook niet weten of ik de Scala per se beter vind.

Heb jij de katan special variant van deze wel eens gehad Djaimy? Die heb ik dit jaar per 2 geschoten en gaf ook echt een briljant effect. De neons staat nog op de order die doorgeschoven is naar volgend jaar om ook per 2 te schieten en ben even benieuwd of ze even hard gaan om te bepalen op welk tijdstip ik ze schiet.

De vergelijking met de Scala 100a is trouwens snel gemaakt, maar toch zijn ze heel verschillend. De specials iig hebben een veel hoger tempo waardoor ik ze wezenlijk anders vindt dan de Scala. Ik zou ook niet weten of ik de Scala per se beter vind.

Ik heb (helaas) nog nooit een Katan Special Box geschoten, dus ook de gekleurde variant niet. Daar kan ik geen oordeel over geven dus. Wat ik wél kan melden is dat deze box top is als je voor kleur gaat, maar geen tot weinig waarde hecht aan burst. Dat is namelijk niet zozeer aanwezig hier, maar ook niet nodig. Ik denk dat je het tempo moet gaan beoordelen voor je volgorde.

deze in tweevoud geschoten , voor het caliber echt een topper , net de scala van funke alleen zijn de boeketten iets kleiner maar dan is de prijs van deze wel beter

Wat een heerlijk kleurrijke kleine krachtpatser is dit zeg, echt geweldige kleuren en behoorlijk grote effecten nog.

Vanaf minuut 2 gaan er 2 tegelijk de lucht in, heerlijk kleurenpallet!

Blijf het echt een hele goede box vinden die vaak voor een leuke prijs te koop is. Die kleuren komen telkens weer goed over, gaat dan ook zeker weer op de lijst voor dit jaar.

Deze box was mij nog nooit zo opgevallen, omdat ik zelf meer een goud liefhebber ben. Maar toch is het best een mooie box, inderdaad een soort van budget Scala 100. Nu voor 70 euro besteld (bij een shop in Breda), met de huidige prijzen is dat prima te doen. Als het weer zo waait heb ik in ieder geval een mooie kleurenbox op de lijst staan.

Echt een prachtige compound vind ik. Als ik hem weer tegen kom gaat ie zeker mee.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan