Neon Maroon

Cake 1 red maroon style
cake 2 top
Cake 3 Finale cake
Cake 4 top

Helaas niet de juiste volgorde, wanneer dit juist is zeker een toffe bak !

aa4518bf-e09f-4d6c-9d6d-d2da7886ebf5.jpeg

fe3a0000-bcd6-4d83-9898-151320db3187.jpeg

Ik heb deze juist niet genomen omdat ik al een red maroon had en omdat hij me nog niet echt overtuigde bij de demo's. Maar als ik deze films zo zie is dat we een gemiste kans geweest :D
Wat een mooie bak is dit zeg! Lekker veel felle kleuren!

Als je nu voor een kleurrijke bak moet gaan, hoe verhoudt deze zich dan met bijvoorbeeld een Spinnerz to colorz van VWTotaal?

Tnx voor de film knalknapen, mooi met de beelden van de lancering er tussen geedit ook. Deze was voor mij een twijfelgeval, en heel eerlijk eigenlijk is het dat nog steeds.

Als je nu voor een kleurrijke bak moet gaan, hoe verhoudt deze zich dan met bijvoorbeeld een Spinnerz to colorz van VWTotaal?

Beide gehad, absoluut niet te vergelijken met elkaar. Natuurlijk alleen al vanwege de spinning tails die de Neon Maroon niet heeft maar vooral ook qua verdere beleving. Elk jaar opnieuw blijf ik mij met vele anderen verbazen over de enorme burst van de Spinnerz to Colorz. Natuurlijk is de Neon Maroon wel een stuk goedkoper maar als ik moest kiezen dan zou ik voor de Spinnerz to Colorz gaan, als je budget het toe laat neem je ze allebei want ze zijn echt verschillend.

Beide gehad, absoluut niet te vergelijken met elkaar. Natuurlijk alleen al vanwege de spinning tails die de Neon Maroon niet heeft maar vooral ook qua verdere beleving. Elk jaar opnieuw blijf ik mij met vele anderen verbazen over de enorme burst van de Spinnerz to Colorz. Natuurlijk is de Neon Maroon wel een stuk goedkoper maar als ik moest kiezen dan zou ik voor de Spinnerz to Colorz gaan, als je budget het toe laat neem je ze allebei want ze zijn echt verschillend.

Heb je ook de glitters 2 willow gehad toevallig? Hoe verhoudt die zich kwa kleur en burst tot spinner?

Heb je ook de glitters 2 willow gehad toevallig? Hoe verhoudt die zich kwa kleur en burst tot spinner?

Ik ga er even vanuit dat je de Glitter Willow 2 Colorz bedoeld en ook die in de straat mogen zien. De Spinnerz to Colorz heeft van al die VOLT! Flowerbeds veruit de hardste burst. De grootte van de effecten lijkt bij de Willow 2 Colorz groter door het Willow-effect maar bij de Spinnerz 2 Colorz is de spreiding van o.a. het blauw en rood ook erg indrukwekkend. Ik vind dat ze niet te vergelijken zijn met elkaar. Maar goed, dat zijn allebei artikelen van Vuurwerktotaal terwijl dit het Neon Maroon topic is. De Neon Maroon koop je denk ik vooral als je van mooie felle kleuren met een brede spreiding houdt en burst en extra effecten minder belangrijk vindt. Die toevoegingen kosten ook wat extra en dat zie je dan ook weer terug in de prijs.

Inderdaad, zoals Gizmo ook aangeeft, deze cakebox koop je écht als je een liefhebber van kleuren bent. De burst is hierbij ook niet van groot belang, dat zou het effect ofwel kapot slaan ofwel de spreiding dusdanig vergroten dat er gaten ontstaan. Daarnaast, de combinatie van de titanium cloud met de kleuren, maakt deze box tot een (op dit moment) uniek product op de Nederlandse markt. Voor de prijs die hij word aangeboden echt wel een topper als je het mij vraagt :thumbsup:

Inderdaad, zoals Gizmo ook aangeeft, deze cakebox koop je écht als je een liefhebber van kleuren bent. De burst is hierbij ook niet van groot belang, dat zou het effect ofwel kapot slaan ofwel de spreiding dusdanig vergroten dat er gaten ontstaan. Daarnaast, de combinatie van de titanium cloud met de kleuren, maakt deze box tot een (op dit moment) uniek product op de Nederlandse markt. Voor de prijs die hij word aangeboden echt wel een topper als je het mij vraagt :thumbsup:

Ik weet niet in hoeverre je de funke Scala 100a tot de nederlandse cakes rekent maar deze combineert volgens mij wel een goede burst, titanium effect en kleuren. Daar lijken de kleuren ook lang te blijven hangen, dus volgens mij kan het wel. Ik ben zelf wel benieuwd in hoeverre die afwijkt van deze of de katan special 2 (die laatste heb ik zelf ook). Maar mogelijk is dit wat te veel offtopic.

Als het op kleuren aankomt, is dit wel een toppertje. Enige soortgelijke die ik kan bedenken zijn de Special #2 en de Spinners 2 colorz. Wie heeft alle 3 gehad en kan me vertellen welke de aanrader is?

Als het op kleuren aankomt, is dit wel een toppertje. Enige soortgelijke die ik kan bedenken zijn de Special #2 en de Spinners 2 colorz. Wie heeft alle 3 gehad en kan me vertellen welke de aanrader is?

Ik heb ze alle 3 gehad, maar de Spinners 2 colorz vond ik wel de beste puur kijkend naar kwaliteit. Vaak is deze in de freakacties ook wel de duurtste, en valt hij vanaf nu sowieso af omdat hij niet meer in het assortiment zit.

Persoonlijk zal dan mijn keuze op de Neon Maroon vallen, die vond ik net wat mooier dan de Special#2.

Voor mij heeft de Neon Maroon de grootste variatie in kleuren, terwijl de spreiding en burstknal van de Spinnerz 2 Colorz beter is. De Special #2 heb ik nog niet gehad, maar afgaande op de films blinkt deze vooral uit in prijs/kwaliteit. Mijn advies: alle 3 :D

Ontzettend leuke kleurrijke box welke een mooie bonte mix in de straat geeft. Minder indrukwekkend dan de Red Maroon door de verschillende kleuren, maar zéker een topper als je een mooi kleurenthema schiet.

Is te zien als 14e product in onze show vanaf 9:27, in tweevoud.

Dat oogt toch wel goed hoor zo met 2 tegelijk! Ik weet dat velen de Scala 100A hebben gestookt afgelopen jaarwisseling, toch een slagje dikker.

Maar voor de freakprijzen van rond de 70 euro, gewoon een heel dikke kleuren box. Mooi te combineren ook met bushwackers en/of evobomber... ideetjes ideetjes....

Back
Bovenaan