Neon Ghost

Het zal aan mij liggen maar ik zie nog steeds een totaal ander effect, meer een peony dan dhalia, is gewoon totaal andere cake als dat eerste filmpje.

Ook weer iets wat ik bij Funke zo waardeer, dit zou bij hem gewoon niet gebeuren en als het gebeurd dan lees je in de omschrijving bij het filmpje dat het gewoon tegenvalt en echt niet bedoeling was, transparantie en dat wekt vertrouwen:)

Laatst bewerkt:
Ook weer iets wat ik bij Funke zo waardeer, dit zou bij hem gewoon niet gebeuren en als het gebeurd dan lees je in de omschrijving bij het filmpje dat het gewoon tegenvalt en echt niet bedoeling was, transparantie en dat wekt vertrouwen:)

Precies, en als het dan onverhoopt dus toch tegenvalt zie je dat ook terug in de prijs, dan worden die cakes gewoon voor een lagere prijs aangeboden bij winkels.

Actie prijs 19,99 freakprijs rond de 15 euro. Ik vond hem voor dat geld echt niet verkeerd. Gewoon goed

Actie prijs 19,99 freakprijs rond de 15 euro. Ik vond hem voor dat geld echt niet verkeerd. Gewoon goed

Ik heb het al eerder gezegd: voor die prijs vind ik het een prima cake. Punt dat velen echter maken is dat op de diverse beelden het lijkt alsof de red strobe tails zijn verdwenen. En daar zit toch echt wel een deel van de WOW-factor in. Zitten die er nog wel of niet meer in Tatanka?

Er ontbreken wel meerdere dingen in zoals meer gekleurde sterren die feller uitpakten geel zie je soms terug blauw mist die in eerste filmpje zaten (dhalia). Als we die feller terug zagen dan was ie al weer een pak fraaier geweest. De tail is goud, het is dus een andere cake daardoor geworden. Kijk ik heb wat voordelen dat ik ze kan schieten dus probeer ze gewoon. Dan nog op basis van deze die ik heb geschoten, prima potje zeker voor een freaksprijs. Maar geen regelrechte topper zeg maar. Wat je op mijn film ziet is what you get

Er ontbreken wel meerdere dingen in zoals meer gekleurde sterren die feller uitpakten geel zie je soms terug blauw mist die in eerste filmpje zaten (dhalia). Als we die feller terug zagen dan was ie al weer een pak fraaier geweest. De tail is goud, het is dus een andere cake daardoor geworden. Kijk ik heb wat voordelen dat ik ze kan schieten dus probeer ze gewoon. Dan nog op basis van deze die ik heb geschoten, prima potje zeker voor een freaksprijs. Maar geen regelrechte topper zeg maar. Wat je op mijn film ziet is what you get

Van een absolute must-have is het nu dus een prima cake voor in de vooravond geworden. Twee stuks op de lijst. Fijn!

15-20e voor een 500grammer? Daar konden we vroeger enkel van dromen (en in de nabije toekomst ook weer). We zijn verwend geraakt door de freakacties. Een kniesoor die op zoiets iets aan te merken heeft, een China filmpje moet je altijd met een korrel zout nemen, zeker met zulke prijs-kruitverhouding. Prima budget 500grammer met voor de prijs prima uitvoering van dit effect. Veel meer kun je niet verwachten.

Ziet er inderdaad wel prima uit. En inderdaad, voor die prijs in de freak gewoon goed. Had iets teveel gehoopt op de strobe, maar die glittertail is zeker geen straf!

Geen realistisch beeld, enerzijds door de mist, anderzijds heb ik sterk de indruk dat de camera er een filtertje overheen gegooid heeft

Vind het echt een hele gave cake dit, mooi uitgevoerd. Prijs is ook dik in orde en met een leuke freak korting erbij is het helemaal perfect. Gaat op de lijst.

Enige wat mij opvalt ten opzichte van het oorspronkelijke filmpje, is dat de burst iets minder is. Verder is het effect en de kleuren prima in orde volgens mij.

Wat een fijne sierlijke cake.

heb het zo niet ergens terug kunnen vinden, of op een film goed kunnen zien. heeft deze een reservelont?

Als ik het filmpje van post 110 bekijk dan zie ik geen reservelont.

Back
Bovenaan