Neon Ghost

Hoge verwachtingen van deze cake, te hoog waarschijnlijk. Maar dat had ik ook bij een aantal andere cakes uit die hoek, de knistern blumen van geisha bijvoorbeeld, super op film maar de productie helemaal niks. Als je krekels hoort in een filmpje en het is geen funke dan ben ik sceptisch

Voor deze geldt voor mij dat de kwaliteit van de strobe tail de doorslag geeft. Als die goed is wil ik hem wel :yes: Komende week de filmpjes maar eens bekijken

Helaas gaat er een dikke streep door deze cake.. de hele strobe tail is verdwenen :sad:

5:54 begint die:

Waarom, waarom, waarom. Naar deze keek ik echt uit zeg. :sad: ik moet wel zeggen dat ik de video kwaliteit niet top vind. De camera staat er ook een behoorlijk eindje vanaf. Maar de strobe tail had je toch moeten zien.

Oef ik wilde er nog enkele bij bestellen, maar ik houd het maar 1 die ik heb besteld. Het is geen verkeerde cake, echter doet hij niet zo als in het China Filmpje.

Lijkt de zoveelste box van bonfireworks die wat tegenvalt. Het is zeker geen aanfluiting ofzo maar vindt het niet erg dat ik hem niet besteld heb.

Dit is geen ghost, maar eerder een blinker cake. De ghost komt veel te snel lijkt het wel, zeker in vergelijking met de sample.

ik klaag niet snel, maar ik hoop toch echt dat ie een beetje gaat lijken op het krekel filmpje en niet op het laatste filmpje :-(

Lijkt de zoveelste box van bonfireworks die wat tegenvalt. Het is zeker geen aanfluiting ofzo maar vindt het niet erg dat ik hem niet besteld heb.

Inderdaad, ik houd ook een beetje mijn hart vast nu wat betreft de producten van TNT fireworks.

Mee eens. Het eerdere beeldmateriaal van de oosterburen en de laatste videos van het Airfield maken dat deze lijn zwaar teleurstelt. Misschien hadden ‚we‘ het nog niet eens zo slecht gevonden, ware het niet dat we weer lekker zijn gemaakt met mooie samples. Hoewel van Bonfireworks mag je sowieso wel wat verwachten en de lijn is dat label onwaardig. Zonde en jammer.

Blij dat mijn verstand gewonnen heeft en dat ik niets besteld heb van deze lijn. Sowieso weer een bewijs dat ik pas iets moet bestellen na productie gezien te hebben (in de straat). Anders is de kans behoorlijk aanwezig dat je bedrogen uitkomt.

'Geen verkeerde cake'. Dat zijn de meeste cake's niet. Maar het effect waar het om ging, daar is weinig van te zien. Precies zoals Bonzo zegt, het blijft lastig met een nieuwe lijn / producten. Het loont vaak door een jaartje te wachten. We betalen er immers genoeg voor.

Haha, hoe bedoel je uiteenlopende reacties. De een is zwaar teleurgesteld en de ander juist enthousiast.

Ik vind het persoonlijk maar lastig beoordelen met beelden op zo'n grote afstand. Ikzelf en bijna al onze klanten staan straks met Oud & Nieuw recht onder het effect als de cake in de straat wordt afgestoken. Ik zal eens kijken of het leukt om áls onze Huisman Vuurwerkdemo doorgaat, hem daar op de lijst te krijgen.

Back
Bovenaan