Nederlands Vuurwerkmuseum

Hoe lang zal deze film ongeveer duren?
En wordt bij elk filmpje vermeld wat het is?
Wil deze dvd toch wel graag bestellen.

@jorisman, de totale dvd film duurt zo'n 5uur en 30 minuten, verdeelt over twee dvd's. Van begin t/m het eind staat erop; van 30-12 vuurwerk shoppen t/m het na stoken met de kids op 1 januari.
Bij veel vuurwerk items staat er onder in beeld welk product het is, bij een aantal ook niet; soms is gewoon niet meer te achterhalen wat het is geweest. Wat ook vaak gebeurt is dat er te veel cakes/knallers tegelijk af gaan om te kunnen beschrijven wat er afgaat. (Zo is er een scene waarbij 25 stuks dikke cakes tegelijk af gaan).

Woh, 5 uur en 30 min is even slecht voor mijn lijn...
Vind het altijd heerlijk om een bitterballetje en een biertje te nemen om te genieten en helemaal in de sfeer te komen tijdens dit soort filmpjes, dus ja...:)
De trailer was al super dus die dvd moet ik ook wel hebben.

Wat een HEERLIJKE promo heb je weer in elkaar gezet, Nick! :droolthum
Ik heb alle nieuwe berichten van vandaag eerst gelezen, voordat ik mezelf trakteerde op je promo. Echt geweldig. Op en top sfeer! Zo komen we wel in de stemming :wink:

Weet je toevallig welk ding er op 6:00 zo lekker krijst? Erg gaaf geval.

Lijken mij ratterpatronen DarkSoul. Die hebben ook zo een verschrikkelijke krijs! ratterpatronen zijn eigenlijk dezelfde soort dingen als knalpatronen alleen dan dus met een fluit/krijs ipv een knal.

Als ik het fout heb, heb ik niets gezegd:rolleyes:

Wat een heerlijk trailer, had het ook al op Twitter laten weten, maar de gezelligheid en sfeer straalt er weer van af.
Ik ga dit jaar ook een snipperdag:wink: nemen!

Ik heb de trailer nu 2 keer gezien en kan alleen maar zeggen dat hij naar meer smaakt....

Superbeelden, de sfeer wordt weer pakkend weergegeven. Vanavond de voorgaande edities maar weer ff in de dvd speler knallen.

wat een supertrailer kom nou helemaal weer in de sfeer mooie beelden leg maar vast 1 achteruit :D deze wil k 100% hebbe top gedaan weer :)

Hulde Nick! Perfecte sfeerbeelden, volgas vuurwerk, heerlijk nummer, wat willen we nog meer? Gewoon genieten weer deze DVD, dat is dus alweer zeker, top!!!! :D

Heb de trailer net weer gezien, eerst de DVD van 2010 bekeken, en dit geef echt zoveel sfeer kan niet wachten! :D

eigenlijk moet hier net als met Call of duty MW3 en alle games een pre order kunnen komen! :p

Heb de trailer net weer gezien, eerst de DVD van 2010 bekeken, en dit geef echt zoveel sfeer kan niet wachten! :D

eigenlijk moet hier net als met Call of duty MW3 en alle games een pre order kunnen komen! :p

Jah he, limeted edition versie als je hem pre-order. Met extra beeld materiaal. Behind the scenes. En filmpjes van collecties ophalen en nog meer! :p Trailer ondertussen al 3x gezien!

... Jah he, limeted edition versie als je hem pre-order. Met extra beeld materiaal. ...
Haha, nog meer beelden. We zitten nu al op 5,5 uur! Straks moeten mensen nog een paar vakantiedagen opnemen om de dvdbox te kunnen bekijken :D

--------

Alles verloopt overigens voorspoedig. Ik ben een aardig voorraadje aan het aanleggen, zodat we 1 november direct kunnen beginnen. Huize Cameo is weer een ware drukkerij geworden dezer dagen :wink:

De shop gaat open, vanavond om 00:00 uur!

Dankzij de extra tijd die jullie ons gegund hebben kon ik de Museumdvd precies zo afmaken als ik het bedoelt had. Jullie geduld wordt beloond met een zeer goedgevulde dvdbox (5,5 uur!) waar je in een beeldverhaal mee wordt genomen in het enthousiasme van de Museumdudes op verschillende lokaties.

We beginnen 5 dagen voor oudjaar en gaan via de Strooptocht bij Decemberhoeve naar het tien uurmoment op oudejaarsdag. Uiteraard hebben we goed geluisterd naar jullie feedback en het materiaal daarop afgestemd. Zo is er speciale aandacht besteed aan het geluid (AC3 Dolby) en hebben de overdagopnames voorrang gekregen. Ik denk dat nu ruim 65% bestaat uit overdagstoken. Verder is veel tijd gestoken in het achterhalen van de artikelen die in beeld komen. De namen komen als titel in beeld. Er is een dekkingsgraad van ongeveer 90%.

Met de speciaal geschreven muziek (DJ Hangover - Kruitkoorts) hebben jullie al kennisgemaakt via de trailer. Op de dvdbox komt de muziek terug in de diavoorstelling, waar de box mee wordt afgesloten. Binnenkort komt de muziek als downloadbare (en vrij te gebruiken) track beschikbaar op de Museumsite.

Uiteraard hebben we ook dit jaar weer een leuke actie voor snelle bestellers!
  • De eerste 10 bestellers ontvangen een unieke VWM sticker en een handige "rope-cutter"(*) bij hun bestelling.
  • De eerste 50 bestellers ontvangen een unieke VWM sticker bij hun bestelling.

(*)Wat is een "rope-cutter"?
Dit is een handig klein zakmesje aan een sleutelhanger, die uitstekend dienst kan doen voor het doorsnijden van bijvoorbeeld de touwen van een Chinese rol of mat. Ook handig bij het wegsnijden van verpakkingsmateriaal. Ik had deze vorig jaar als proef mee op pad, en hij bleek zeer nuttig.

Hoe verloopt het bestelproces?
Vanavond om 12 uur precies (middernacht) gaat de shop open en kan er besteld worden. De acties gelden voor de eerste tien geregistreerde bestellers. Je krijgt een bevestigingsmail met betaalinstructies. Zodra het geld bij ons binnen is gaat jouw box op de bus. Een bevestiging hiervan krijg je per email. Er is een voorraad van 50 dvdboxen, dus we zouden de eerste piek makkelijk moeten kunnen afvangen.

De link naar onze shop is: http://www.vuurwerkmuseum.nl/dvdshop/
Wie al eerder heeft besteld kan zijn bestaande account gebruiken. Wie zijn wachtwoord is vergeten, kan deze via het aanmeldsysteem herstellen. Controleer svp je adresgegevens, want een fout kan vertraging in het afleveren opleveren.

mdvd2011_S.jpg

mdvd2011_SR.jpg

Oude edities
De voorgaande edities kunnen ook besteld worden, alleen is daar niet direct voorraad voor. Ik zal deze dus altijd op verzoek gaan maken en dat kost extra tijd. Ik heb in de nieuwe shop de mogelijkheid aangemaakt om twee boxen naar keuze, tegen gereduceerd tarief, te bestellen. Geef bij deze optie svp zelf aan WELKE boxen je wilt. Ook kan de hele serie (voor late instappers) worden besteld met korting.

Tenslotte
de dvdbox is wederom met veel zorg en aandacht voor jullie samengesteld. Zoals bekend steken wij hier veel tijd in. Tijdens een besloten premièrefeestje afgelopen weekend hebben we de gehele dvdbox bekeken. Op een enkel verdwaald titeltje na, konden wij geen fouten ontdekken. Kortom; we zijn erg blij met het resultaat en hopen dat jullie dat ook zullen zijn.

Met vragen over de box of de shop kun je mij altijd een berichtje sturen of PM'en. Of je stelt een vraag in dit topic.

Groetjes,
Nick

En daar is hij dan.
Alles ziet er tot nu toe piek fijn uit.
Ik ben zeer benieuwd naar de dvd, mijn bestelling kun je dan ook verwachten Nick.

Mmm, ik heb al iets op me verlanglijstje staan voor kerst! :)
Dalijk even tegen ma zeggen, en wie weet besteld ze hem binnenkort al misschien nog binnen de 50 1ste DVD's! :p

Back
Bovenaan