Nederlands Vuurwerkmuseum

Zeker geen probleem om wat langer te wachten.

Ook leuk vind ik dat er elk jaar wel wat humor inzit!:p

Ook dit jaar hebben we een primeur, namelijk een VWM pen.

livepreviewgtv.jpg

de donkere dagen komen er weer aan,en over een tijdje kunnen we de vuurwerklijstjes weer invullen.
en dit jaar zal het nog leuker worden. en kan je dit doen met de enige echte VWM pen.
natuurlijk van uitstekende kwaliteit.
de prijs van de pen zal 5 euro zijn. (incl.verzendkosten)
wil je een pen en 2 vwm stickers? dat kan ook prijs is dan 7 euro (incl. verzendkosten)

meer info kan je vinden op: http://www.vuurwerkmuseum.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=365:de-vwm-pen-is-er&catid=1:algemeen&Itemid=24

mvg, vuurwerkmuseum crew

Museumdvd 2011 - De dudes nemen een snipperdag!

Museumdvd 2011 - De dudes nemen een snipperdag!

Trailer
Daar is hij dan, de trailer van de aanstaande Museumdvd! Vorig jaar kreeg ik van velen het verzoek de trailer wat langer te maken. Daar heb ik met deze editie gehoor aan gegeven. De trailer is gefocussed op de oudejaarsdag, maar weet dat er op de dvd's straks ook een flinke dosis materiaal van de strooptocht zit. Liefhebbers van overdagstoken komen met deze editie bijzonder goed aan hun trekken. Ruim 3 uur is daaraan gewijd. Ik zou zeggen, klik en laat de trailer verder voor zichzelf spreken. Ik hoop dat jullie ervan genieten.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De muziektrack "Kruitkoorts" is speciaal geschreven voor VWM door DJ Hangover. Langs deze weg wil ik hem nogmaals enorm bedanken voor zijn bijdrage!

1 november
Vanaf 1 november kan de nieuwe dvdbox besteld worden. Hou hiervoor de Museumsite in de gaten.

Cameo

Nick! Wat een mooie manier om de ochtend te beginnen!
Dat begin ook, super. Overigens zie ik iemand stoken met een kleine stormaansteker op 2:52. Kan je misschien vertellen hoe lang die mee is gegaan en of dat deze gedurende de dag nog bijgevuld moest worden?

Ik kijk uit naar 1 november. Leg er maar alvast één apart :wink:

Heerlijk! Moest echt lachen toen die man die grote nep pijl aanstak.
Wat een fantastisch filmpje haalt de sfeer echt omhoog!
Tristen :)

Hij is weer lekker Cameo! Stampvol sfeer zoals gewoonlijk,je kan van mijn kant in ieder geval weer een bestelling tegemoet zien!

Wat een geweldig mooie trailer.
Echt sfeer verhogend.
Bedankt voor je moeite Nick.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Altijd weer spannend als je iets naar buiten brengt. De verwachtingen zijn dan (terecht) hooggespannen.

@Jupilerfreak; over jouw vraag mbt de stormaanstekers. Ik weet het eerlijk gezegd niet, maar zal het Marty (die houdt de betreffende aansteker vast) vragen. Wel weet van recente meetings dat over het algemeen slechts weinig torches de oudejaarsdag/nacht overleven. Zelfs het zwaardere geschut (Creme Brulee, Bunzenbrander) laat het vroeg of laat afweten. Het zijn meestal de meer handzame modellen die het het langst volhouden, heb ik gemerkt. Zo heb ik klein jet-lighter uit 2008 die ik nog steeds elk jaar bij me draag als reserve.

Groetjes,
Nick

Geweldige trailer museum mannen! Ik zal 1 november direct een dvd bestellen! :D

Ook geweldig om te zien dat jullie alle toeschouwers een bril uitdelen! Heel veilig bezig dus!

Woah geweldige trailer.lijkt wel een oorlogsgebied voor de deur:p
Mijn bestelling gaat er in iedergeval ook komen

Back
Bovenaan