Voor 1/1 weer je tank opnieuw volgooien. Vanaf dan weer paar cent accijns erbijGister de banden al op spanning gebracht en getankt. Vandaag hele dag niets doen en keihard uitkijken naar morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor 1/1 weer je tank opnieuw volgooien. Vanaf dan weer paar cent accijns erbijGister de banden al op spanning gebracht en getankt. Vandaag hele dag niets doen en keihard uitkijken naar morgen.
NaomiMet wie ga je het rozekoeken spel spelen?!
Wat super kut, gecondoleerd en sterkte!Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Maar ik had t me allemaal toch anders voorgesteld...
TNX man, gaat zeker lukken!!Wat super kut, gecondoleerd en sterkte!
Ik hoop dat je toch afleiding hebt en natuurlijk onder omstandigheden toch erg veel plezier.
Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Gecondoleerd. Veel sterkte samen!Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....