Nachtbrakerstopic 28-29 december 2025!

Het nachtbrakerstopic, het absolute begin. Dit jaar weinig kriebels gehad, maar het begint nu echt te dagen en het aftellen is nu echt begonnen!

Jij bent al goed voorbereid Plintje, dit staat voor mij straks in de planning. Ik zit nu nog met 2 jonge kids opgescheept in een binnen speelhal....:bonk:

Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Maar ik had t me allemaal toch anders voorgesteld...
Wat super kut, gecondoleerd en sterkte!
Ik hoop dat je toch afleiding hebt en natuurlijk onder omstandigheden toch erg veel plezier.

Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....

Gecondoleerd!

Gecondoleerd. Veel sterkte samen!

Back
Bovenaan