Nachtbrakerstopic 28-29 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Och jongens de spanning word echt met de minuut erger hoor, f*ck die weersvoorspelling en knetter (haha) hard genieten van iig dit afhaal moment die word er immer eigenlijk niet anders van.

Enorm zin in die eerste foto's die gaan komen

Het weer word bagger, maar ik ga hoe dan ook stoken. Kan trouwens niet mij gehele collectie een jaar laten staan. Die luxe heb ik niet en zal moeders niet willen. Ook voor de mensen die 25kg of meer hebben, een jaar is lang en het blijft een risico. Heb net nog een vuurpijl gezien en zelfs die ging nog goed de lucht in met een mooie effect en dat met windkracht 5.

Straks even paar uurtjes meehelpen bij (Haulerwijk) Outlet, daarna kort nachtje morgen vroeg naar Duitsland. Daarna weer snel terug voor 2 afhaal locatie.

Nog even relaxen

Ik heb echt schijt om het weer hoor. Heb al in alle omstandigheden gestookt.
Stoken is de kerst op de taart, waarin de taart al heel de voorpret is van alle maanden hiervoor. Jaar wordt mooi afgesloten, alles de lucht in no matter what en genieten.
Niet stoken geeft een veel grotere kater dan stoken met kut weer.

Ik heb echt schijt om het weer hoor. Heb al in alle omstandigheden gestookt.
Stoken is de kerst op de taart, waarin de taart al heel de voorpret is van alle maanden hiervoor. Jaar wordt mooi afgesloten, alles de lucht in no matter what en genieten.
Niet stoken geeft een veel grotere kater dan stoken met kut weer.

Precies! Ten eerste we zijn niet van suiker en regen doet geen pijn. Meeste Vuurwerk kan prima tegen regen. Ja de wind, maar ook dan kan je prima afsteken! Potten verstevigen en gaan met die banaan. Ten derde ik wil de haters niet hun zin geven dat het stil is. Op fb zie je onder veel berichten dat mensen blij zijn met het kut weer en hopen dat ze niks geen vuurwerk horen, maar ze vergeten dat er voor een record bedrag verkocht is. Geloof me heel veel mensen gaan het geen jaar bewaren dus oudjaar word gewoon fantastisch en er zal ook vast meer op 1 januari afgestoken worden.

Eens, hier gaat echt wel wat de lucht in hoor. Maar bijvoorbeeld een Triple X laten verwaaien tot een bijna 20 mm pruttelbakje, daar is ‘ie net iets te duur voor.

positieve is wel dat de neerslag in deze run een stuk minder is geworden. Ecmwf nog steeds de hoogste rest een stuk minder nat.

Morgenochtend 6:15 opstaan om uiterlijk 7:00 in huizen te zijn. Dan om 8:00 in Amersfoort en tot slot nog een kleine bestelling in Almere ophalen.
Mijn dochter wilde mee, dus dat wordt gezellig. Kan ze helpen tillen :applause:

ben benieuwd naar alle kofferbak foto’s een collectie foto’s. Voor iedereen: maak er een leuk feest van en geniet de laatste 3 dagen van je vuurwerk :holland:

Vrijdag tussen 11 en 12 even langs bij Patrick in Huizen (bijna loopafstand maarja lastig lopen met compounds…) en daarna even langs welkoop eemnes voor wat fonteintjes

Dit jaar voor het eerst in 30 jaar geen vuurwerk besteld. Denk dat het toch gaat kriebelen en ik morgenavond een paar zaken af ga. Moet wel bekennen dat het nu wel een stuk prijziger is als wanneer je op tijd besteld haha. Maar dat mag de pret niet drukken. Veel plezier allemaal!

Mensen! Geniet van komende dagen! Laat je niet gek maken wat het weer betreft, ik ben positief dat wij echt kunnen genieten met prima weer. Nee geen windkracht 2 met strak blauwe sterren hemel, maar wel mooi stookweer met “ wintertropische temperaturen “

Geniet van het mooie vuurwerk! Sloop geen spullen en maak jezelf de koning van de straat! En vergeet vooral niet dat wij een prachtige traditie en trots hebben hoog te houden!

Voor iedereen GENIET van de komende dagen!!! Laat die vuurwerkhaters de komende dagen maar lekker janken, maar maak er een mooi feestje van!

Veel succes allemaal met ophalen, projectjes maken en vooral ook het afsteken!!

Grappig om te lezen in dit forum (en te horen in livestreams) dat mensen morgen vanuit het westen naar Duitsland gaan, terwijl ik morgen juist vanuit de Achterhoek naar het westen ga om specifiek vuurwerk op te halen. Haha

Goede avond mede pyros! De kruitstress zit er hier goed in. Nog 5,5 uur en dan vertrekken naar de eerste winkel! Wat heb ik er zin in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan