Nachtbrakerstopic 28-29 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk topic om weer te lezen. Slapen zal goed (moeten) komen. Wekkertje gaat om 4.45 voor de eerste bestelling...

Rij zelf om 0600 weg en ben om 0700 in de winkel en dan ga ik om 0800 de deuren openen heb er zin in! Wil al die gezichten wel eens zien als ik het vuurwerk mee ga geven

Nog meer mensen in de stress over afhalen bij Feuerwerkswelt in Gronau? Ik trek het ff niet meer na één of ander vage kutmail, die ze vandaag hebben gestuurd.

Vanavond lekker rustig op de bank met een pulsje. Nog een beetje Cat1 klooien met de de oudste. En dan de wekker optijd zodat we fris en fruitig in de winkel staan. Want absurd veel mensen komen het morgen al afhalen :)

Ooh eindelijk het nachtbrakers topic, dat is ook wel weer een momentje zeg. Ben bang dat ik hier wel de nodige momenten ga mee pakken. Maar vooral genieten nu hoor.

Nog meer mensen in de stress over afhalen bij Feuerwerkswelt in Gronau? Ik trek het ff niet meer na één of ander vage kutmail, die ze vandaag hebben gestuurd.

Moet de 30e die kant op, maar ik heb geen eens een mail mogen ontvangen?
Zie het allemaal wel, ik ga er maar gewoon vanuit dat de bestelling maar half compleet is, dan kan het altijd meevallen :p Zal de boel goed controleren in ieder geval.

Bijna zover!
Morgen om 08.30 in Altena zijn voor de WTF 2.0 box.
Naar huis fietsen en door naar Arkel voor 2 Crackling Crystal.
Door naar Leerdam en een bak koffie doen bij mn vader om vervolgens in Leerdam een aantal boxen en cakes op te halen.
Heb dan van 12.00 tot 15.00 vrij om naar vuurwerkbrinkman te gaan zonder bestellingen en wat leuk klein goed te scoren.
Vervolgens naar Rijswijk voor 4x de Holy Moly assortiment.
Terug naar huis en gourmetten om vervolgens naar Vuurwerkfeestje te rijden.
Daar pak ik de rest van mijn collectie mee.
Naar huis. uitstallen, 3 dagen hoge stookkosten en genieten van al het moois wat er staat.
Voelt onrealistisch dat het weer kan na 2 jaar.

Morgen een rit van ca. 700km voor de boeg! Wekkertje staat om 04:00, dus dat is bijtijds.
Ik heb er enorm veel zin in. Veel plezier en succes allemaal :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan