Nachtbrakerstopic 28-29 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo de complete collectie is binnen, in totaal 3 adressen en denk max 80 km gereden.

Op de hele collectie maar 4 vervangers.

In Zutphen bij Arentz Black Cobra 120 en onbekend 30mm blok gehad ipv Chrys Rain Blue.

Bij Vuurwerk Velp hadden ze de Insane niet geleverd, heb ik de MJB cake voor terug gekregen.

Bij Huisman Komodo Dragon en Spinmerz ivm afkeur niet geleverd. Total Event Box en 4 dikke cakes voor in de plaats uitgezocht.

Alleen de levering van Arentz nog ontdooien en dan maar eens rustig beginnen met knopen

Hoe was het bij Huisman, beetje te doen of chaos?

Zo de complete collectie is binnen, in totaal 3 adressen en denk max 80 km gereden.

Op de hele collectie maar 4 vervangers.

In Zutphen bij Arentz Black Cobra 120 en onbekend 30mm blok gehad ipv Chrys Rain Blue.

Bij Vuurwerk Velp hadden ze de Insane niet geleverd, heb ik de MJB cake voor terug gekregen.

Bij Huisman Komodo Dragon en Spinmerz ivm afkeur niet geleverd. Total Event Box en 4 dikke cakes voor in de plaats uitgezocht.

Alleen de levering van Arentz nog ontdooien en dan maar eens rustig beginnen met knopen
Was dat vuurwerk van Arentz bevroren?:

Zo ook eindelijk alles opgehaald

Op 3 dingen naar alles compleet
Helaas was de cosmopolis colorfull city en acatenango niet geleverd
Gekregen deze vervangen voor de

Black bird 2.0 imagnari 2.0 en de desperado dit tevreden weer
We gaan er weer tegen aan

Dat zijn hele beste vervangers hoor:thumbup:

Hoe was het bij Huisman, beetje te doen of chaos?

Was wel aardige chaos..maar ook veel grote bestellingen achter elkaar. Daar is de bunkercapaciteit van Huisman niet op ingericht.

Moest nog even wachten op mijn karton Caïro Crackling. Stond alles bij elkaar met een half uur weer buiten

3 adressen gehad, straks nog 1 en dan morgen naar VPD en Valk Nijverdal. Tot nu toe alles geleverd conform bestelling dus dikke prima!

Zo dag 1 zit erop. 6,5 uur op pad geweest, 7 adressen bezocht en in totaal 350 km gereden. Overal snel geholpen. Maximale wachttijd was 5 minuten. 3 producten waren niet leverbaar. De Holie molies series, Dumbum triple en de Caïro Crackling. Voor de Holie en Dumbum matige vervangers gekregen, maar dat vond ik niet zo erg omdat dit vooravond stookspul was. Voor de Caïro heb ik Funke Cracker Variations gekregen. Een mooie cake maar ik ha liever de Caïro gehad.

Wat een heerlijke eerste afhaaldag was dit. Zo gemist de afgelopen 2 jaar en blijkbaar was ik niet de enige. Wat een gekkenhuis was het in de grensstreek.

De eerste stop Zimmermann. Daar stond zo'n achterlijk lange rij dat ik maar ben omgekeerd. Posten Börse Gildehaus was ook drukker dan andere jaren en alle toppers waren al weg om half 9. Toen maar richting Gronau om bestellingen op te halen bij Feuerwerkswelt en Langenberg. FWW ging uitermate soepeltjes. Dat was wel evsn een meevaller na alle stressberichten op het Duitse forum. Ik heb nog niet alles kunnen controleren, maar de belangrijkste buit is binnen. Langenberg was teringdruk. Voor veel mensen was het ook onduidelijk dat er aparte rijen waren voor afhalen en losse verkoop. Verbeterpuntje qua organisatie, maar verder was het ook daar dik in orde. Nog gezellig staan kletsen met wat jongens uit de buurt van Amsterdam en mensen die van dichterbij kwamen aan het Tukker accent te horen.

Na Gronau naar Wietmarschen-Lohne gereden, omdat het daar wat rustiger is. Roze Bugano gescoord bij de Aldi en Lasers bij de Lidl. Die lagen niet meer in de schappen en een medewerker, die duidelijk helemaal in het rood was gegaan in de ochtend, beweerde dat ze die niet meer hadden. Maar toen ik teleurgesteld richting uitgang liep struikelde ik half over een doos, die nog half gevuld was met die fijne fonteintjes. Dat was het tweede happy momentje.

Daarna toch maar weer even naar Nordhorn gereden om nog een poging te wagen bij Zimmermann. En jawel, de tent was nu nagenoeg leeg en op de balie stond een Zimmermann Crackling Monster te wachten om te worden weggegraaid. Der Ultra was helaas al uitverkocht, maar dat mocht de pret niet drukken. Op de terugweg naar NL bij de Posten Börse in Neuenhaus zelfs nog een Double Deck Red bemachtigd, terwijl die bij de andere vestigingen niet meer te krijgen was, dus mijn donder stroomde weer vol met endorfine. Uiteindelijk heb ik van mijn Duitse boodschappenlijst alleen de Break Even van Diamond Feuerwerk niet kunnen binnenharken. Deze stond in de folder van Posten Börse, maar bij geen van de 3 vestigingen waar ik ben geweest was die nog op voorraad.

De laatste stop was de Knalkeet. Het duurde daar eventjes, omdat afhaalbestellingen blijkbaar niet vooraf worden klaargezet, maar de mensen waren ontzettend behulpzaam om alles zo snel mogelijk te laten verlopen. Fijne ervaring was dit.

Hopelijk wordt morgen net zo mooi.

Supergezellige dag gehad zeg !
Paar sfeerfotookes van het afhalen :

20221229_131215.jpg
Als eerste de Vuurwerkbunker Breda bezocht, zeer gastvrij ontvangen. Nog een gezellig gesprek gehad met Toon en diverse medewerkers nog even de hand kunnen schudden. Prachtige sfeervolle zaak met een razendsnelle service !

20221229_131225.jpg
We konden al onze bestellingen op ons gemak even nakijken, lekker grote tafels om alles uit te stallen. Veel pareltjes kunnen scoren zoals de Cracker Fontanen, Collossal, Cracker Variations. Helaas konden de Springteufels niet uitgeleverd worden, uiteraard alle begrip voor en erg netjes opgelost door vwb :thumbup:

20221229_133755.jpg
De tweede winkel, Intratuin Breda. Ook hier een paar toppertjes van China Red kunnen scoren. Beide bestellingen mooi compleet.

20221229_134935.jpg
Ook nog een zak heerlijke oliebollen gehaald, was echt smikkelen in de auto, the good life :cool:

20221229_141521.jpg
De laatste winkel, mn favoriete hengelsportzaak, Raven in Rijen. Ben er goed bekend dus ook hier was de ontvangst weer supergezellig. Erg vet om tussen al die visspullen een berg vuurwerk te zien :p Trots als unne pauw liep ik met een tasje vol Big Fat Chill weer naar buiten. Missie geslaagd :blink:

20221229_141935.jpg
kofferbakske lekker vol :devil:

20221229_160807 (2).jpg
Beauty's

Complimenten aan alle 3 de zaken voor de zeer goede service !

Wat een heerlijke dag vandaag beleefd zeg. Een aantal winkels gezien met zeer veel blije gezichten van zowel papa's, mama's als ook de kinderen. Dat blijft toch wel het mooiste om te zien!

Zelf aardig gesloopt na het gesleep met het vuurwerk, maar wel voldaan. We zijn weer back in business!!

Hier ook een avontuurlijke dag beleefd! 2 winkels langs gegaan en bij beide goed en vlot geholpen. Helaas bij beide bestellingen een artikel wat niet uitgeleverd kon worden, maar dit is opgelost. Morgen nog 1 adresje en dan duimen dat het weer meezit hahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan