Nachtbrakerstopic 28-29 december 2022!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgenochtend de eerste rit. Zo raar na 3 jaar. Maar ik ben er klaar voor. Lekker muziekje aan.
Wel klein beetje stress voor het afhalen bij BredaVuurwerk, hopelijk gaat dat allemaal goed.

Waar blijven die foto's van het afhalen hehe.
Lekker hoor, zwaar de kriebels, volop genieten, eindelijk kunnen we weer. Kan niet wachten op de posts vannacht en morgenochtend in dit topic, geniet ervan!!

Nog meer mensen in de stress over afhalen bij Feuerwerkswelt in Gronau? Ik trek het ff niet meer na één of ander vage kutmail, die ze vandaag hebben gestuurd.
Ja hier ook mail gehad, geen idee of het ook voor afhalen geldt. Gepland voor de 30e, ben benieuwd of er iemand morgen al heen gaat en hoe dat verloopt. Tot nu toe ook geen reactie op mail gehad

Morgen de hele dag werken. Erna door naar een lokale dealer om twee bestellingen op te halen. Dit zijn twee kleine bestellingen. Erna door naar een andere lokale dealer die vaak wat outlet artikelen te koop hebben staan, dus misschien pak ik wat mee van daar.

Vrijdag werk ik een halve dag vanuit huis. In de middag eerst lunchen met een goede maat van me (waar weet ik nog niet). Na het lunchen gaan we door naar Driesprong, Haokan en op de terugweg naar huis rijden we langs Huizen.

Zaterdag lekker ontbijten met mijn vriendin in Noordwijk en vanuit Noordwijk gaan we nog even langs Blaxx Vuurwerk in Leiden. Mocht ik nog een winkel onderweg tegenkomen, dan zullen we vast stoppen en anders gaan we terug naar huis.

Hoppa het nachtbrakers topic.

Dit jaar zelf niet aan het werk in de verkoop dus het eens van de kant van de afhalende liefhebber bekijken :)

Morgen de hele dag werken. Erna door naar een lokale dealer om twee bestellingen op te halen. Dit zijn twee kleine bestellingen. Erna door naar een andere lokale dealer die vaak wat outlet artikelen te koop hebben staan, dus misschien pak ik wat mee van daar.

Vrijdag werk ik een halve dag vanuit huis. In de middag eerst lunchen met een goede maat van me (waar weet ik nog niet). Na het lunchen gaan we door naar Driesprong, Haokan en op de terugweg naar huis rijden we langs Huizen.

Zaterdag lekker ontbijten met mijn vriendin in Noordwijk en vanuit Noordwijk gaan we nog even langs Blaxx Vuurwerk in Leiden. Mocht ik nog een winkel onderweg tegenkomen, dan zullen we vast stoppen en anders gaan we terug naar huis.

Drukke planning dan zeg, succes. Ook nog redelijk veel werken zou ik, wat balen zeg.

Drukke planning dan zeg, succes. Ook nog redelijk veel werken zou ik, wat balen zeg.

Werk komt wel goed, vind dat niet zo een groot probleem. Het reizen zal wel vermoeiend worden, maar ach we gaan er wat leuks van maken met leuke tussenstops en momenten om lekker te eten.

Ik heb geen mail gehad, overigens ook niet over het plannen van een afhaal afspraak, daar zag ik wat over op hun site en de link ernaar pas gekregen toen ik er om gevraagd heb. Wat is de strekking van de mail ?
De communicatie gaat echt niet lekker, kwam er zelf ook achter inderdaad dat die link er was en nu dit weer, wanneer zou jij ophalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan