Nachtbrakerstopic 28-29 december 2021!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om 7 uur de auto in naar expo börse. De hele wereld kan lekker de boom in, ik vier O&N zoals het hoort.

Toch even een raar gevoel op dit moment. Vannacht zou de grote afhaaldag beginnen. Heb morgen een verlofdag en moest echt even nadenken waarom ik lang geleden verlof had aangevraagd..:p Afijn, ondanks alles toch proberen te genieten en een oud en nieuw zonder vuurwerk wordt het zeker niet!

Poh, goed de pest er in eigenlijk, normaal gesproken nu helemaal opgefokt voor het afhalen, maar nee, gewoon thuis wat werken, morgen een normale werkdag. Gauw op naar de jaarwisseling en een beter 2022 waarin de nachtbrakerstopics vol worden benut!

Wat ontzettend k*t dit. Die Top2000 staat wel aan, en er is ook vuurwerk in huis, maar het is totaal anders dan zoals het hoort.

Het word pas echt raar dat je het nachtbrakers topic ziet staan en checkt of het wel de 28e is. Het doet me dus helemaal niets meer. Het is gewoon verrot

Het is zeker anders dit jaar, maar als ik de berichten voorbij zie komen van rijen in België krijg ik toch wel weer enorm zin in de jaarwisseling! Mij maken ze de pis niet lauw, ik kijk er gigantisch naar uit. Er zijn heel wat mensen die op een of andere manier vuurwerk hebben weten te regelen, dus ik verwacht ondanks het verbod een fantastische avond met een mooi spektakel na 12 uur.

Gelukkig nog wat cat 1 ophalen in een vuurwerkwinkel maar man wat is dit k*t he. Dat 2022 maar snel mag komen en we weer volle bak er tegenaan kunnen.

Allen vele positiviteit toegewenst tijdens dit moment! Ik zit lekker de top 2000 te kijken. Vanavond een aantal potjes de lucht in zien gaan. Sfeervol!
Vandaag via Poppel en Baarle naar vrienden gereden (geen vuurwerk gehaald). Ik zag daar veel mensen in de rij voor vuurwerk en ik zat mensen met steekwagentjes lopen met vuurwerk erop. Dat vond ik echt prachtig om te zien! Ik heb er zin in in ieder geval!

krijg toch heel raar gevoel bij dit topic, special vrij genomen voor de verkoopdagen zodat ik rustig overal heen kon. zou nu in de auto zitten na het eerste verkooppunt toe.

maar helaas mag allemaal weer niet zo zijn
wens ieder wel goede jaarwisseling toe en laten we hopen op veel vuurwerk wat alsnog de lucht in gaat

Opeens komt het gevoel terug waar ik lange tijd na verlangde, topics van boxen doorspitten etc. Moet zeggen dit heb ik echt gemist.

Lekker filmpjes terugkijken van eerdere jaarwisselingen. Voor de sfeer in dit topic hier een filmpje van een fantastische box:

Op 18 seconden hoor je m'n vriendin tevreden "yes" zeggen als ze na het eerste salvo concludeert dat de box die we dat jaar samen uitgezocht hadden aan de verwachtingen voldoet :D

Opeens komt het gevoel terug waar ik lange tijd na verlangde, topics van boxen doorspitten etc. Moet zeggen dit heb ik echt gemist.

Ik ben precies hetzelfde aan het doen. Stiekem alvast een wensenlijstje voor volgend jaar maken met producten die er nog bij moeten komen. Gelukkig duiken er hier en daar al beelden op van nieuwe producten :)

Goedeavond....elke jaar ben ik hier actief al is het natuurlijk 2e jaar oprij met een ander gevoel......ohh wat mis ik die eerste verkoopdag...zo blij als een kind die zn vuurwerk mocht ophalen
..

krijg toch heel raar gevoel bij dit topic, special vrij genomen voor de verkoopdagen zodat ik rustig overal heen kon. zou nu in de auto zitten na het eerste verkooppunt toe.

maar helaas mag allemaal weer niet zo zijn
wens ieder wel goede jaarwisseling toe en laten we hopen op veel vuurwerk wat alsnog de lucht in gaat
Precies hier ook...altijd week vrij tusse kerst en oudjaar met mooie ritjes....

Ik ben precies hetzelfde aan het doen. Stiekem alvast een wensenlijstje voor volgend jaar maken met producten die er nog bij moeten komen. Gelukkig duiken er hier en daar al beelden op van nieuwe producten :)

Ja kijk nu al uit na januari gaat denk ik echt een hele waslijst aan filmpjes komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan