[Freakactie 2020] Het hele jaar door FREAKACTIES - KNALKEET RIJSSEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die zou ik ook wel willen!!! Maar gelukkig wel al materiaal van de andere nieuwe cakes en compounds. Zitten wel leuke bakjes tussen. En vind de cakes van de Loud collectie toch ook wel mooi geprijsd hoor...

Klopt die loud collectie is top geprijsd. Alleen ik wil niet voor die paar die kant op. Hier in de buurt zijn ze een eurootjes of 2 duurder..

En gezien dat de grande "special" De naam draagt vermoed ik dat deze voort borduurt op de special line. Alleen Wil ik de gok niet wagen voor die 199 eurootjes al heeft de special series zich wel bewezen.

Maar das gissen of hij binnen de special line valt.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie dat zeker 75% van de cakes de advies verkoopprijs hebben. Dus van waar jullie enthousiasme ?

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie dat zeker 75% van de cakes de advies verkoopprijs hebben. Dus van waar jullie enthousiasme ?
Actie liep 8april af, alle kortingen zijn niet meer zichtbaar/vervallen.

@knalkeet, bedankt nog voor de actie!

Vanaf vandaag zijn ook de kartonprijzen beschikbaar. Deze worden uiteraard nog uitgebreid. Maar voor W/K* oningsdag staan er vast een paar klaar.

Waaronder de originele Big 19 van Wolff en de King of blue van Katan.

Welke artikelen zouden jullie graag in deze categorie tegenkomen binnenkort?

*doorhalen wat niet van toepassing is

De katanspecials staan er weer voor een leuke prijs op. En de originele Big 19 van Wolff is nu wel heel voordelig.

Big 19
Bestel er 2 en ontvang dikke staffelkorting:
https://knalkeet.webshop.kei.io/artikel/big-19

Specials:
https://knalkeet.webshop.kei.io/zoeken?query=special

Bij de Knalkeet maken we aanbiedingen en halen ze weg wanneer het wettelijk gezien dan geen aanbieding meer is.

Wat vinden jullie eigenlijk van al die zogenaamde "aanbiedingen" die het gehele jaar geldig zijn?

Laatst bewerkt:
Is spinning flower with bang nog echt met bang, of toch gewoon crackling :D

Holy moly!!! GRONDBLOEMEN KNAL!! 4 pakjes in de pocket!

En wat een lekkere prijzen voor die specials... Denk niet dat ze ergens goedkoper staan? Heel netjes!

Wat vinden jullie eigenlijk van al die zogenaamde "aanbiedingen" die het gehele jaar geldig zijn?

Je zegt het zelf al, het is dan in feite dan geen aanbieding.
En met enige regelmaat zijn die "aanbiedingen" die het hele jaar geldig zijn gewoon helemaal niet zo goed in vergelijking met de werkelijke waarde.

Mooie prijzen hebben jullie in ieder geval wel.

Karton Decibel 8 stuks nu €92 zie ik. Het wordt steeds moeilijker om te wachten met bestellen tot alle nieuwe producten bekend zijn...

Jullie kennen allemaal de King of Town...

Die bak die te duur is voor de Noobs en te langzaam voor de Freaks.

Je kunt deze nu winnen en je maakt al kans bij de aankoop van een mysterypot van €5,-

WINACTIE : WIN EEN KING OF TOWN!

450 shots, 9 kilo kruit en maar liefst 65 kilo netto. Waarde: €599,-

Wat moet je daar voor doen?
1. Koop een mysterycake van 5, 10 of 25 euro. De waarde van de cake is minimaal gelijk, maar vaak hoger dan de prijs van de mysterycake!
2. Per 5 euro die je besteedt aan mysterycakes, wordt een lootje meegenomen in de verloting. Koop je een mysterycake van €25,-, dan loot je dus 5 keer mee, en met een cake van €5,- loot je één keer mee.
3. Je kunt meedoen tot 1 september, op 12 september maken wij de gelukkige winnaar bekend!
4. Niet gewonnen? Dan kun je alsnog je aangekochte mysterycake(s) ophalen! Je kunt dus eigenlijk niet verliezen ;)

Bestellen kan hier: https://knalkeet.webshop.kei.io/categor…/win-de-king-of-town

Jullie kennen allemaal de King of Town...

Die bak die te duur is voor de Noobs en te langzaam voor de Freaks.

Je kunt deze nu winnen en je maakt al kans bij de aankoop van een mysterypot van €5,-

WINACTIE : WIN EEN KING OF TOWN!

450 shots, 9 kilo kruit en maar liefst 65 kilo netto. Waarde: €599,- ��

Wat moet je daar voor doen?
1. Koop een mysterycake van 5, 10 of 25 euro. De waarde van de cake is minimaal gelijk, maar vaak hoger dan de prijs van de mysterycake!
2. Per 5 euro die je besteedt aan mysterycakes, wordt een lootje meegenomen in de verloting. Koop je een mysterycake van €25,-, dan loot je dus 5 keer mee, en met een cake van €5,- loot je één keer mee.
3. Je kunt meedoen tot 1 september, op 12 september maken wij de gelukkige winnaar bekend!
4. Niet gewonnen? Dan kun je alsnog je aangekochte mysterycake(s) ophalen! Je kunt dus eigenlijk niet verliezen ;)

Bestellen kan hier: https://knalkeet.webshop.kei.io/categor…/win-de-king-of-town
Is die bak ook te koop bij jullie voor een freakprijs ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan