Nachtbrakerstopic 28-29 december 2021!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is inderdaad een gek gevoel.. normaal was ik nu bij het eerste verkooppunt! Onwerkelijk gevoel, dat nooit zal wennen en ook nooit mag wennen. Toch wel onwijs veel zin in de jaarwisseling gezien er nog wel wat vuurwerk is. Heb ook het idee dat veel meer mensen dit jaar toch vuurwerk hebben weten te bemachtigen op de een of andere manier.

Snel op naar 2022, dat het maar een beter jaar mag worden voor in het bijzonder de vuurwerkbranche!

ze halen inderdaad nu vuurwerk op hier aan de achterkant bij weiland allemaal bekende dozen van de 1 naar de andere auto, leuk om te zien.

Toch apart.
Normaal ben je met vuurwerk bezig.
Nu ben ik bezig met de administratie van mijn scoutinggroep.

Ik wordt echt een ouwe lul zeg.
O nee, ik heb een Italia blue, Australian broek aan met bijpassende kersttrui.

De echte sfeer zit er bij mij niet in maar het gevoel dat oud en nieuw er aan komt is er wel. Vooral als je zag op sommige foto's hoeveel mensen er naar Belgie zijn gegaan, dan ben ik niet bang dat er weinig wordt gestookt dit jaar. Ik denk veel meer dan vorig jaar, dat merkte ik al afgelopen weken.

Gewoon proberen er het beste van te maken. Lekker met familie, een hapje en een drankje, een vuurton buiten.

Zit je er niet lekker in? Maak gewoon het beste ervan en geniet.

Dat sowieso, en dat zal ik met oudjaar ook wel doen, heb ik vorig jaar ook gedaan.
Maar als hobby ebt het bij mij wel weg hoor..
Geen collectie samenstellen, niet in een winkel werken, niet alle filmpjes 4x kijken van de producten, geen spanning, niet afhalen, geen collectiefotos en uren opbouwen daarvoor. Niet 15 boxen om door te lonten dagenlang.

Tja.. naar mijn zin zal ik het hebben op oud en nieuw, maar hobbymatig is t echt wel een beetje over voor mij ondertussen.
Gelukkig is de passie voor vuurwerk er wel nog.

Oh wat is dit topic normaal genieten. Toch maar wat moois van maken. Normaal zou ik nu de auto in stappen op weg naar de eerste locatie.

Ja dit is normaal de nacht van lekker in de auto zitten en alles ophalen, helaas! Wat hier boven al beschreven word, dat is voor mij ook het halve werk. Het uitzoeken, ophalen en alles klaarmaken. Maar we gaan er de 31 ste gewoon voor

Loop altijd te vloeken op mezelf als ik weer niet kan slapen en veel te vroeg wakker wordt door de ophaal spanning.

Nu mis ik het :D

De 31e zal wel redelijk hetzelfde verlopen, maar dit is wel een gemis

Ik werd vanochtend toch wakker met een kleine glimlach op mijn gezicht wetende dat ik vandaag toch een tripje heb om mooi vuurwerk op te halen :D

Loop altijd te vloeken op mezelf als ik weer niet kan slapen en veel te vroeg wakker wordt door de ophaal spanning.

Nu mis ik het :D

De 31e zal wel redelijk hetzelfde verlopen, maar dit is wel een gemis

Heel herkenbaar: het niet slapen van de spanning! :)

Zou nu in de pauze tussen al het ophalen door moeten zitten. Beetje frustrerend momentje zo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan