Nachtbrakerstopic 27-28 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
toch eigenlijk heel vreemd om te zien dat het in duitsland gewoon zo in containers kan liggen en dat er hier al gemierenneukt wordt als er een pakje grondbloemen buiten de bunkers ligt.
Verbaasde ik me van de week ook weer over ja. Ff naar DL om wat Cola in te slaan bij de Lidl, stonden de zee containers weer gewoon op de pakkeerplaats hoor. Blijft maf dat er zo’n groot verschil in zit.

toch eigenlijk heel vreemd om te zien dat het in duitsland gewoon zo in containers kan liggen en dat er hier al gemierenneukt wordt als er een pakje grondbloemen buiten de bunkers ligt.
Wel mooi om te zien, bestelling stonden ook gewoon allemaal buiten opgesteld. 10 containers op een rij met man en macht bestellingen aan het bij elkaar rapen.

Ja hier hetzelfde. Iets in me zegt ga zo lekker naar bed, maar weet tog dat het niets wordt. Drama altijd weer.

Ja hier hetzelfde. Iets in me zegt ga zo lekker naar bed, maar weet tog dat het niets wordt. Drama altijd weer.
Ik heb daarvoor de wifi router voor vandaag om 01:00 ervoor gezorgd dat die stopt. Maar moet ik natuurlijk niet verdergaan met 4G. Al acht ik die kans groot 😬

Nou jongens, de rust! Ben nog bij de avp stream beland en dan weet je het wel weer :bonk:

Mooi dat het weer begonnen is! Succes met halen, geniet er van!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan