Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
toch eigenlijk heel vreemd om te zien dat het in duitsland gewoon zo in containers kan liggen en dat er hier al gemierenneukt wordt als er een pakje grondbloemen buiten de bunkers ligt.
Bank moeten inklappen?!Eerste is binnen! Bekijk bijlage 1806135
Vorig jaar konden sommige op 19 november al niet meer wachten.Konden niet wachten
Verbaasde ik me van de week ook weer over ja. Ff naar DL om wat Cola in te slaan bij de Lidl, stonden de zee containers weer gewoon op de pakkeerplaats hoor. Blijft maf dat er zo’n groot verschil in zit.toch eigenlijk heel vreemd om te zien dat het in duitsland gewoon zo in containers kan liggen en dat er hier al gemierenneukt wordt als er een pakje grondbloemen buiten de bunkers ligt.
Wel mooi om te zien, bestelling stonden ook gewoon allemaal buiten opgesteld. 10 containers op een rij met man en macht bestellingen aan het bij elkaar rapen.toch eigenlijk heel vreemd om te zien dat het in duitsland gewoon zo in containers kan liggen en dat er hier al gemierenneukt wordt als er een pakje grondbloemen buiten de bunkers ligt.
Tegen beter weten in waarachijnlijkProberen om nog 5 uurtjes slaap te pakken. Om 7 uur de auto in om de eerst 4 bestellingen op te halen![]()
Klopt!Ik gok Orthen!
Wil nog niet echt lukken inderdaadTegen beter weten in waarachijnlijk
Ik heb daarvoor de wifi router voor vandaag om 01:00 ervoor gezorgd dat die stopt. Maar moet ik natuurlijk niet verdergaan met 4G. Al acht ik die kans grootJa hier hetzelfde. Iets in me zegt ga zo lekker naar bed, maar weet tog dat het niets wordt. Drama altijd weer.