20 minuten ongeveer dus viel wel mee gelukkig. Ging best snel.Hoelang moeten wachten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
20 minuten ongeveer dus viel wel mee gelukkig. Ging best snel.Hoelang moeten wachten?
Kan er geen verslaggever met jou mee vuurwerk halen? Dat lijkt me een vreugd om naar te kijken zegNou ik heb de fietstocht ook overleefd. Was van plan een foto te maken maar ik moest improviseren met allemaal jumbo tassen aan mijn stuur omdat het voorrek was afgebroken, en het zag er werkelijk waar uit alsof ik lege flessen verzamel voor de kost. Te pauper gewoonLege reistas bungelend en schuddend op het loshangende voorrek en ook nog een compound achterop. Enfin deel 1 is binnen
Passion! Ik wilde graag de Neonbox nog, maar die was er niet meer.Nog een kofferbak foto omdat het kan.![]()
Had eigenlijk een cameraploeg bij gemoeten, dit zijn de belevenissenNou ik heb de fietstocht ook overleefd. Was van plan een foto te maken maar ik moest improviseren met allemaal jumbo tassen aan mijn stuur omdat het voorrek was afgebroken, en het zag er werkelijk waar uit alsof ik lege flessen verzamel voor de kost. Te pauper gewoonLege reistas bungelend en schuddend op het loshangende voorrek en ook nog een compound achterop. Enfin deel 1 is binnen
Klopt! Ja die was volgens mij online ook al uitverkocht toen.Passion! Ik wilde graag de Neonbox nog, maar die was er niet meer.
Mooie die Crack kingNog een kofferbak foto omdat het kan.![]()
Die crownbomber komt bij de winkels binnen met binnendoos,ingepakt in een kooi en dan nog wat dun piepschuim om schuiven van binnendoos in buitendoos tegen te gaan.Iets met een kooi en binnendoos denk ik toch?