Nachtbrakerstopic 27-28 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een dik half uur rijden stond ik rond 1:25 bij feestje, gemoedelijk sfeertje, voor mij 1e keer op deze manier maar is mij prima bevallen 👌

Nou ik heb de fietstocht ook overleefd. Was van plan een foto te maken maar ik moest improviseren met allemaal jumbo tassen aan mijn stuur omdat het voorrek was afgebroken, en het zag er werkelijk waar uit alsof ik lege flessen verzamel voor de kost. Te pauper gewoon 😂 Lege reistas bungelend en schuddend op het loshangende voorrek en ook nog een compound achterop. Enfin deel 1 is binnen
Kan er geen verslaggever met jou mee vuurwerk halen? Dat lijkt me een vreugd om naar te kijken zeg 🤣

Nou ik heb de fietstocht ook overleefd. Was van plan een foto te maken maar ik moest improviseren met allemaal jumbo tassen aan mijn stuur omdat het voorrek was afgebroken, en het zag er werkelijk waar uit alsof ik lege flessen verzamel voor de kost. Te pauper gewoon 😂 Lege reistas bungelend en schuddend op het loshangende voorrek en ook nog een compound achterop. Enfin deel 1 is binnen
Had eigenlijk een cameraploeg bij gemoeten, dit zijn de belevenissen :thumbsup:

Iets met een kooi en binnendoos denk ik toch?
Die crownbomber komt bij de winkels binnen met binnendoos,ingepakt in een kooi en dan nog wat dun piepschuim om schuiven van binnendoos in buitendoos tegen te gaan.
Maar zelfs met enkel de feitelijke doos in de handen kan je stellen dat het een best bakbeest is :thumbsup:

Misschien niet het topic hiervoor maar zie geen alternatief topic.. Is er iemand die mij toevallig kan vertellen of de funke snowblind wel/niet uitgeleverd kon worden bij langenberg gister? Lees veel verhalen over vervangende producten en wachttijden van 4 uur. Kom namelijk een uur rijden voor alleen de snowblind, als deze niet geleverd kan worden bespaar ik mezelf liever uren wachten voor niets 😅

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan