Precies, zo zonde van de tijd allemaal. Nu doen wat alvast gedaan kan worden zodat er maximaal genoten kan worden.Ik heb de auto ook alvast vol gegooid.. Zal mij niet gebeuren dat ik morgen tussendoor moet tanken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies, zo zonde van de tijd allemaal. Nu doen wat alvast gedaan kan worden zodat er maximaal genoten kan worden.Ik heb de auto ook alvast vol gegooid.. Zal mij niet gebeuren dat ik morgen tussendoor moet tanken!
De schuur zojuist ook helemaal opgeruimd! Ik ben er klaar voor!Precies, zo zonde van de tijd allemaal. Nu doen wat alvast gedaan kan worden zodat er maximaal genoten kan worden.
Herkennen wij ons helemaal niet inVannacht lekker op pad voor de eerste afhaalsessie. Daarna bij thuiskomst nog even lekker door dit topic bladeren om de eerste foto's te aanschouwen. Ik ben er helemaal klaar voor en ongeduldig als een klein kind![]()
Ga ik zeker doen dit jaar! Na feedback hier van mede freaks!Voor de Youtubers: Het zou fantastisch zijn als jullie het vuurwerk ophalen uitgebreid vast zouden leggen. Kunnen we dit avontuur in het nieuwe jaar nog eens mooi terugkijken, en kunnen we mooi in de sferen komen volgend oud & nieuw!