Nachtbrakerstopic 27-28 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn hoor het is bijna zover :D

Hele dag nog even gewerkt vandaag, tijd vloog voorbij .

Straks ga ik nog uit eten, en daarna genieten van de AVP stream

Vanavond beste maat op visite beetje knabbelen/drankje doen. 0000 max oprotten haha. Maar merk wel aan mezelf dat ik idd wat onrustiger ben. Hoop dat ik de slaap kan vatten. Wekker gaat om 0700 :d

Vooral onrustig voor de eerste verkoopdag, altijd weer dat eerste uur de chaos ff over je heen laten komen.
Word weer veel met kartonnen sjouwen en geen idee hebben hoe laat het is :P Maar wel met een gezellig team in de bunkers.
Vorig jaar gemiddeld 5 uurtjes slaap tussen de verkoopdagen, nu zit de zondag er gelukkig wel tussen.

Ook hier de maag van slag, staat redelijk wat druk op en andere zaken 😆 Kreeg al niet veel naar binnen vandaag. Nu maar zoeken naar de balans tussen spanning opbouwen en afleiding zoeken.

Voor de Youtubers: Het zou fantastisch zijn als jullie het vuurwerk ophalen uitgebreid vast zouden leggen. Kunnen we dit avontuur in het nieuwe jaar nog eens mooi terugkijken, en kunnen we mooi in de sferen komen volgend oud & nieuw!

Zo de auto is schoon, vol getankt en de bandjes staan weer netjes op spanning. Bonnen zijn afgedrukt. Camera opgeladen en de geheugenkaart leeg. Ik ben er klaar voor! :)

Voor de Youtubers: Het zou fantastisch zijn als jullie het vuurwerk ophalen uitgebreid vast zouden leggen. Kunnen we dit avontuur in het nieuwe jaar nog eens mooi terugkijken, en kunnen we mooi in de sferen komen volgend oud & nieuw!
Ga ik zeker doen dit jaar! Na feedback hier van mede freaks!
Ophalen, sfeer impressie van de verschillende winkels etc!

Ben zelf benieuwd hoe het eruit gaat zien haha ! Alles een eerste x ipv alleen product filmpjes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan