Nachtbrakerstopic 27-28 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes straks gaat het eindelijk beginnen, eerste adresje wordt Vuurwerk Almere Haven. Welke freaks hebben nog meer het nachtblok 00 tot 01 uur?

Yes! Ik heb afgelopen nacht al m’n eerste nacht slecht slapen gehad, die is alvast binnen😂 morgen ochtend tussen 0600 en 0700 in Fleringen voor de eerste bestelling

Haha, het is nog geen 18:00 maar Thomas kon niet meer wachten. Los dat topic en laten we lekker de spanning gaan opbouwen. Hier wordt het ook al flink onrustig in de buik, we hebben er zin in zeg. De eerste foto's van volle kofferbakken en rijen voor de winkels, heerlijk, kijk ik echt naar uit!

Veel plezier alle die vannacht en morgen hun bestellingen mogen ophalen..ik mag morgenmiddag met de kinderen..die zijn voortaan net zo hieper als mijzelf..

Een bande leukste topics blijft dit voor mij. Lekker die sfeer met elkaar pakken en wachten op de eerste foto’s hier vannacht. Benieuwd met wie we hier vannacht allemaal zitten haha.

Morgenvroeg, traditie getrouw naar kamp lintfort kijken wat we daar kunnen score

En dan maandag de gigantische bestelling ophalen bij vuurwerk feestje kan niet meer wachten we mogen weer de mooiste tijd van het jaar gaat weer beginnen

Lekker man dit topic dan weet je echt dat het bijna zover is. Monster Energy staat al koud. Morgenochtend 8u de eerste rit van 3 :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan