Nachtbrakerstopic 27-28 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar lees ik dit?

Zo bestelbonnen printen en aftellen maar! Morgen en maandag wat adresjes afrijden. Moeders had bedacht dat het leuk is morgenmiddag naar het kerstwintercircus te gaan.... aargh. Naja gelukkig omheen kunnen plannen.

Ff fietstas achterop de fiets, trekhaak zat er nog op van grofvuil wegbrengen met de fietskar :D alvast XXL vuilniszak in de grote rugzak tegen 't koude vochtige weer... Doosje f1 uitpakken ook maar en kamertje verder warmstoken :p

Dat is geen event ice tiger, alleen de naam gejat. Dat dit tuig nog steeds kan en mag verkopen is echt bizar.

Zo de bonnen voor vannacht liggen al klaar. Om mijn hoofd even leeg te maken nog ff naar de gym geweest voor een Pull workout. Nu post workout maaltijd naar binnen klappen en wachten tot half elf. Dan op ons gemak richting Almere.

Heb de printscreens van de orders nagekeken en lijkt allemaal nog wel te kloppen.
zal vast een bestelling missen :)

Bezig met een paar muurtjes schilderen, hoop dat ik het af krijg voor 00:30 🤔

Begin nu toch wel licht zenuwachtig te worden voor morgen. Heb alles een beetje gepland in me hoofd hoe ik het ga doen enzo. Met het afhalen en naar de locatie brengen waar ik oud en nieuw ga vieren. Wel blij dat ik maar naar 2 winkels ga. als het er meer waren geweest had ik wel stress gehad denk 😅

• Like
Waarderingen: GMP
Ik heb er ook maar 2, dicht bij elkaar. Moet er niet aan denken om 7 winkels af te moeten...

Morgenmiddag 3 winkels, alleen laatste bestelling is wat later in de planning door eigen fout. Dan maar een happie doen in de tussentijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan