PyroCrewNL
VWC lid
Gaat dit topic harder dan t weer topic ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weer topic is even op pauze! Dat is 30 dec weer hot topicGaat dit topic harder dan t weer topic ?
Voordelig vuurwerk van 00:00 tot 02:00. En bij een andere winkel gevraagd om langs te komen ivm de omvang van de bestelling.Wat is hier om 00u dan al open joh?
Geesteren, VWPD is alleen daar. En ik weet waar het zit maar zag zo geen parkeerplekken. Neem aan dat je de oprit van dat huis niet op moetWelke vestiging ga je heen? Beide is op zich voldoende parkeer ruimte aan de straat.
Geesteren, VWPD is alleen daar. En ik weet waar het zit maar zag zo geen parkeerplekken. Neem aan dat je de oprit van dat huis niet op moet![]()
Oh, ik dacht dat vuurwerk per doos bestellingen ook opgehaald kunnen worden bij Valk zelf (de andere 2 vestigingen)... (foutjeGeesteren, VWPD is alleen daar. En ik weet waar het zit maar zag zo geen parkeerplekken. Neem aan dat je de oprit van dat huis niet op moet![]()
Beter wind dan mist het is hier al 3 dagen mistig
Oh dat noem ik leuke spanningJa en nee. Toch ook vaak stress bij vuurwerk ophalen...
Op het moment heel mistig hier...We mogen weer bijna. Morgenochtend vroeg op pad richting het oosten, kijk hoe mistig het daar is![]()