Nachtbrakerstopic 27-28 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de trein geldt ook een max van 25kg neem ik aan? Mag je wel een karretje meenemen dan :P

Ja 25 de man. Haha gewoon met winkelwagentje vol de trein in en hopen op het beste :cool: Nee ik heb het aardig uitgesmeerd over verschillende bestellingen.. voor de losse cakes heb ik tas met wieltjes. Maar die compounds is gewoon zweten en elke 20 meter pauze houden haha

Thuis. Alles uitgepakt en lontjes vrij gemaakt en verpakkingen weggegooid.
Nu chillen!

Vanochtend bij Binckhorst, Rembrandt, Zoetermeerse Vuurwerkhal en Driesprong bestellingen opgehaald. Boven verwachting snelle service en vooral bij de Driesprong veel freaks gespot. De 400 shots Total Display’s & vooral Caïro’s vlogen massaal over de toonbank tijdens mijn tijdslot!

Wat een dag.. ben helemaal uitgeteld na 700 km rijden en 4 winkels tijd om wat slaap in te halen, morgen nog mijn gewonnen box van wolff ophalen en dan zijn we compleet

Ja 25 de man. Haha gewoon met winkelwagentje vol de trein in en hopen op het beste :cool: Nee ik heb het aardig uitgesmeerd over verschillende bestellingen.. voor de losse cakes heb ik tas met wieltjes. Maar die compounds is gewoon zweten en elke 20 meter pauze houden haha

Kun je dit volgend jaar vloggen? :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan