Nachtbrakerstopic 27-28 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier heerlijk geslapen! Nu lekker onderweg naar mijn werk. Kriebels zijn er niet helaas, hopelijk komen ze nog maar ben er bang voor.

Zo, een nieuwe dag een nieuw begin. Straks maar eens beginnen aan een ritje om de bestelling te halen. Ben benieuwd wat er uiteindelijk allemaal wel en niet geleverd is.

Vandaag in Huizen en Vathorst geweest, lekker rustig gelijk aan de beurt. Straks nog 1 winkel en dan ben ik compleet.
Daarna ook nog even de muur opbouwen, maar dat kan pas als alles binnen is.

58F841E7-C687-4A87-918A-CDA20FA40F2D.jpg

Om half 4 vanmiddag mijn bestelling ophalen. Ik heb maar een klein budget, gister voor 100 euro besteld bij vuurwerkplanet.

Nu kon ik nog 100 euro vrijmaken, maar in een nachtje is er gewoon flink geld op gegaan, pffff.

Barrel xl van zena in een nacht van 8.99 naar 11.99.
En de kracherblitz van 79.99 naar 89.99

En nog een aantal producten. Moet ik toch even kijken :confused:

Kartonnetje Popcorn Fountains is opgehaald:thumbsup:

Wel jammer dat ze het uitgepakt hebben ipv ze in het karton hebben laten zitten

Haha, heerlijk dit! Veel plezier allemaal! Ik mag vandaag nog in de wachtkamer. Mijn bestellingen staan morgen gepland. Vandaag nog een dagje werken. Benieuwd of het vanavond al wat onrustiger is in de buurt.

Om half 4 vanmiddag mijn bestelling ophalen. Ik heb maar een klein budget, gister voor 100 euro besteld bij vuurwerkplanet.

Nu kon ik nog 100 euro vrijmaken, maar in een nachtje is er gewoon flink geld op gegaan, pffff.

Barrel xl van zena in een nacht van 8.99 naar 11.99.
En de kracherblitz van 79.99 naar 89.99

En nog een aantal producten. Moet ik toch even kijken :confused:

Doet mij best wel wat dit te lezen. Hopelijk vind je voor dit jaar toch wat leuks en mooie voor een goed oud en nieuw gozer :thumbsup:

Net bij vuurwerkoutlet pijnacker geweest voor de eerste bestelling te halen. Er was niemand verder dus ik stond 3 minuten later weer buiten met mijn spullen. Top geregeld!
Morgen naar brabant voor de rest. Iets met kriebels…:handsup:

Denk je vandaag je andere bestellingen te kunnen ophalen, gaat het afhaalpunt pas later open dan het tijdsvak dat je hebt gekozen :bonk:

Denk je vandaag je andere bestellingen te kunnen ophalen, gaat het afhaalpunt pas later open dan het tijdsvak dat je hebt gekozen :bonk:

Misschien zijn ze wel open? Driesprong staat op de site ook vanaf 8:00 open maar die waren ook al vanaf 6:00 open

Onderweg terug van Vuurwerk Almere Haven. Het eerste deel is binnen, o.a Evo Showtails en een Sunbeam 3. Blij mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan