Nachtbrakerstopic 27-28 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ben er klaar voor, ga over 15 minuten vertrekken. Op de planning staat :
- de Driespromg
- Vuurwerkhal Woerden
- Vuurwerkwereld Chinatown Woerden
- Vathorst Amersfoort
- Vechtweelde Meerssen.

Voor in de avond nog:
- Vuurwerkoutlet Pijnacker

:bye: :bye:

- de Driespromg
- Vuurwerkhal Woerden
- Vathorst Amersfoort
- Vechtweelde Meerssen.

Voor in de avond nog:

Geniet van je ritjes torrr

Doet mij best wel wat dit te lezen. Hopelijk vind je voor dit jaar toch wat leuks en mooie voor een goed oud en nieuw gozer :thumbsup:

Gaat vast goedkomen, gek genoeg geniet ik vaak meer van de kleine dingen, haha zoals orc en singleshotjes. Mag dan 45 zijn maar mijn hart gaat nog steeds uit naar de "kindervuurwerkjes"

Gaat vast goedkomen, gek genoeg geniet ik vaak meer van de kleine dingen, haha zoals orc en singleshotjes. Mag dan 45 zijn maar mijn hart gaat nog steeds uit naar de "kindervuurwerkjes"
Moet zeggen dat ik dat soort spul dit jaar ook gekocht heb terwijl ik het anders liet liggen.

Eerste treinritje zit er op :handsup: Zo’n Transbomber is toch wel zwaar als je er een tijdje mee moet slepen

Moet zeggen dat ik dat soort spul dit jaar ook gekocht heb terwijl ik het anders liet liggen.

Op een of andere manier word ik daar blijer van dan een 2kilo compound, en dat scheelt in de portemonnee:)

Maar voor 12 uur wil natuurlijk ook wat moois neerzetten.

- de Driespromg
- Vuurwerkhal Woerden
- Vathorst Amersfoort
- Vechtweelde Meerssen.

Voor in de avond nog:

Geniet ervan! Hoor graag of het bij de Driesprong dit jaar beter is geregeld dan vorig jaar.

Poehh slecht geslapen vannacht en dat met twee nachtdiensten voor de boeg. Nu snel klaar maken om m'n vuurwerk op te halen en kijken of ik vanavond nog eventjes kan slapen maar ben er bang voor haha

In de trein geldt ook een max van 25kg neem ik aan? Mag je wel een karretje meenemen dan :P

Haha zit je in de trein, zie je iemand naast je met een steekwagen vol compounds��

Hahaha dat zou wat zijn ja ��

Denk dat dat een heel kort ritje zou worden ��

Maar serieus, voornamelijk klein spul gehaald, vooral fonteinen en een paar cakes. Gaat prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan