Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht we dit jaar nog 1 keer knallen dan gaat het budget echt dik omhoog, maar ik ben er bang voor dat het niet meer gaat gebeuren

Ik niks meer ben er klaar mee, het wordt niet meer gegund wetende dat het CDA nu wel het verbod moet doorvoeren. Stumpers in den Haag, waarom ga die raadslid bemoeien landelijk alsof het er van af hing. En dan pleiten voor die oplichtersbond waar 99% niet op zit te wachten. De pot op met die traditie met die zelfbenoemde zogenaamde belangenbehartigers. En waar is bpn nu dan en de rest moeten we weer afwachten tot het te laat is. Ben nog nooit in me leven zo kwaad geweest dat eeuwige gezeur om dat verbod om moedeloos van te worden. Weg met CDA partij voor de malafide personen. Om zu kotsen die enge Dooper.

Moderators als jullie deze reactie lezen mag deze dan ook weg maakte een fout in de dag. Dacht dat het zaterdag was maar het is vrijdag :bonk:

Laatst bewerkt:
De 8 uur in Nederland is gewoon te kort.

Als het kan ga ik dit jaar ook oud en nieuw vieren tijdens fallas, quatorze julliet en feiertag 1 august.

Denk ook weer lekker overdag in duitsland knallen de 31e. Dan ben je savonds ook minder gehaast.

Als het kan ga ik dit jaar ook oud en nieuw vieren tijdens fallas, quatorze julliet en feiertag 1 august.

Denk ook weer lekker overdag in duitsland knallen de 31e. Dan ben je savonds ook minder gehaast.

Eens. Ik heb dit jaar gewoon de hele dag gestookt, en heb er een voldaan gevoel over. Maar ik weet niet of dat hetzelfde zou zijn als ik alleen die 8 uur lang had afgestoken.

Yup! Zeer zeker ook mee eens. Heb me dit jaar sufgestookt aan cat 1 (ja, daar heb je 'm weer met z'n cat1 :D). Af en toe wat ondeugends tussendoor maakte het een fantastische dag! Was natuurlijk ook wel perfect weer om lang buiten te staan. Maar ik heb voor het eerst sinds jaren weer eens van 10u 's morgens tot aan het avondeten vrijwel non-stop kunnen stoken. Prachtig :). Alles wat daarna kwam was bonus. Komende jaarwisseling zou ik het zo weer doen :).

Geen cat1 meer. Het meeste is kwalitatief slecht en het is aardig aan de prijs voor wat je krijgt. Wel wil ik meer klein cat2 spul kopen, wat speciale losse cakes en een aantal compounds. Ook wil ik aankomend o&n meer in de avond stoken en minder om 12u en na 12e. Waarom? Na 12e wordt er zoveel afgestoken dat het meer een wedstrijd lijkt wie de beste spullen heeft. In de avond kan je er in mijn ogen beter van genieten.

Laatst bewerkt:
Ik hoop van harte dat we aankomend oud en nieuw weer legaal mogen stoken, want dit jaar vond ik het niet bepaald chill. Maar zo ja, dan wil ik eigenlijk elke cake die ik stook gaan filmen.

Minder cat-1 kopen (had de laatste week te veel bijgehaald dus kan nog een jaarwisseling mee)

Voor de rest dit jaar leuke acties afwachten en vooral genieten komend oud en nieuw. Heb al wat leuke lijstjes en budget klaar liggen,dus moet goed gaan komen.
Heb er vertrouwen in dat wij als liefhebbers van deze traditie gewoon kunnen stoken in NL.

Geen tot nihil cat1 halen, heb nog genoeg voor overdag voor de kinderen.
Mocht het toch zover komen is het groter inkopen en dan direct doorselecteren wat bewaard kan worden, zodat ik altijd wat ergens achter de hand heb

Veel meer stoken tijdens een verbod, afgelopen jaar spijt dat ik niet meer had waardoor ik ook al mijn f3 singleshot erdoor heb gejaagd wat niet helemaal de bedoeling was :)

Veel meer stoken, ik hou me niet meer braaf in. Dat was 1x keer, en eigenlijk 1x keer teveel. Nee we gaan er weer meer van genieten, wat er ook gebeurd!

Sowieso niet meer vroeg in het voorjaar kopen. Aanbiedingen lopen prima door tot oktober, november zelfs, en met de huidige situatie hebben we wel gemerkt dat het nog in november zomaar kan omslaan. Verder; verbod of niet, er vliegt hier sowieso wat moois de lucht in. Dus misschien dat ik nog voor duidelijkheid vanuit landelijke/gemeentelijke overheden aan voor de zekerheid wat mooie f3/f4 blokken ergens vandaan trek om verzekerd te zijn van een gewone leuke oudnieuwviering met mooi siervuurwerk.

Laatst bewerkt:
Proberen om veel mooie producten te scoren van zoveel mogelijk verschillende importeurs.
Verder ga ik voornamelijk compounds aanschaffen en houd ik het denk ik bij 1 a 2 mooie assortimenten...
Eens kijken wat er van komt want mezelf kennende word het weer hebben hebben hebben

Ik ga voor het eerst in mijn werkende leven een nachtdienst draaien. Als mijn ouderen ondertussen dan niet van ellende zijn overleden door de draconische maatregelen.

Als de overheid woord houdt en er gestookt mag worden. Dan eerst werken overdag in de vuurwerkwinkel. En dan een paar uurtjes gas erop voor wat betreft vuurwerk stoken. Daarna als de sodemieter door naar werk.

De plannen voor dit jaar is meer budget dan vorig jaar. 1 bestelling is doorgeschoven naar dit jaar en 1 geannuleerd. Ga dit jaar geen of minder cat1 kopen. Mocht er een verbod kopen dan haal ik cat2 in Duitsland of België. Maar heb de eerst bestelling van dit jaar al gedaan een triple x voor 140 euro. heb er echt weer zin in. En blijven hangen op het forum

Ook ik heb het gevoel van dit jaar lekker blijven hangen op het forum, wel jammer dat de countdown dichtgaat. Al vraag ik mij af of het niet mogelijk is om topics als deze misschien wel open te laten? Zeker nu we allemaal in lockdown zitten en ik denk toch dat veel mensen dit soort topics toch leuk vinden om nog in te kunnen posten.

Edit: Natuurlijk wel alle echte sfeertopics (Kerst, Winterpret, oliebollen, etc) dicht. Maar lijstjes maken, brainstormen over de komende oud en nieuw houdt ons denk ik allemaal toch een beetje op de been! Ik vind het in ieder geval een fijne gedachte om lekker met de hobby bezig te kunnen blijven met jullie! :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan