Pyroboy26
VWC lid
Ik heb geen tips, mee streng voor jezelf...Heeft iemand nog tips om de ruggengraat heel te houden in de losse verkoop?
Ben dit jaar wat gaan minderen met de collectie, maar ik heb steeds de nijging om wat bij te bestellen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen tips, mee streng voor jezelf...Heeft iemand nog tips om de ruggengraat heel te houden in de losse verkoop?
Ben dit jaar wat gaan minderen met de collectie, maar ik heb steeds de nijging om wat bij te bestellen![]()
Ik heb het al vaker gezegd, je collectie dient ruggengraat te hebben en compleet te zijn. Daarnaast een sterke ruggengraat om alles in je auto te laden.Heeft iemand nog tips om de ruggengraat heel te houden in de losse verkoop?
Ik heb het al vaker gezegd, je collectie dient ruggengraat te hebben en compleet te zijn. Daarnaast een sterke ruggengraat om alles in je auto te laden. Al het andere gepraat over slappe ruggengraat is gelul, we zijn geen wijven die teveel tassen of schoenen kopen terwijl je er maar één (paar) van kan dragen.
Heeft iemand nog tips om de ruggengraat heel te houden in de losse verkoop?
Je kunt ook in de avond werken en dan direct door naar de nachtverkoop. Hoef je ook niet te slapen.
Baal er nu toch een beetje van dat ik mijn nachtbestelling heb verplaatst naar overdag. Slapen gaat toch niet lukken![]()