Nachtbrakerstopic 27-28 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Benieuwd wie als eerst vannacht de foto’s in dit topic gooit. Ongekend mooie tijden dit, geniet er van allemaal.

Overwin de neiging om bij te bestellen.. dit geeft je uiteindelijk een heerlijk gevoel. Spreek uit ervaring:)

Heeft iemand nog tips om de ruggengraat heel te houden in de losse verkoop? :D
Ben dit jaar wat gaan minderen met de collectie, maar ik heb steeds de nijging om wat bij te bestellen :D
Ik heb het al vaker gezegd, je collectie dient ruggengraat te hebben en compleet te zijn. Daarnaast een sterke ruggengraat om alles in je auto te laden. 😊 Al het andere gepraat over slappe ruggengraat is gelul, we zijn geen wijven die teveel tassen of schoenen kopen terwijl je er maar één (paar) van kan dragen.

Moet wel eerlijk zeggen dat door de weersverwachting, ik veel minder problemen heb met mijn ruggegraat. Dat is het enige positieve helaas :sad:

Ik heb het al vaker gezegd, je collectie dient ruggengraat te hebben en compleet te zijn. Daarnaast een sterke ruggengraat om alles in je auto te laden. Al het andere gepraat over slappe ruggengraat is gelul, we zijn geen wijven die teveel tassen of schoenen kopen terwijl je er maar één (paar) van kan dragen.
:yes::handsup:

Baal er nu toch een beetje van dat ik mijn nachtbestelling heb verplaatst naar overdag. Slapen gaat toch niet lukken :p

Jaaaaah, als dit topic open is, weet je dat het gaat beginnen! Vanaf morgen gaan de cakes in de buurt volle bak de lucht in! Lekker!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan