Nachtbrakerstopic 27-28 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel plezier toegewenst aan iedereen die over een paar uur gaat! Als je eenmaal in de auto zit om naar de eerste winkel te rijden, dan besef je dat het echt is begonnen!

Nog 12 uur en ik sta met de eerste bestelling in m'n handen. Geen Duitse supermarkten dit jaar, heb er zin in!

Veel plezier aan een ieder die vannacht of morgen al gaat! Ik moet helaas nog werken en kan pas vrijdag gaan. Geniet er van!

Zo de afhaalbonnen liggen al klaar. Over anderhalf uur in de auto en op mijn gemak naar Almere Haven.

Morgen rond 10 uur bestelling ophalen in Emmerich. S'middags om 14 uur bij Huisman o.a. karton Cairo Crackling ophalen, daarna gelijk door naar Dieren voor de Dragon van Red Lantern.

Vrijdag morgen nog naar 2 afhaaladressen en dan is de buit voor dit jaar alweer compleet. Heb er zin an

Haha lees hier tanken jah inderdaad moet ik ook nog doen want langs de snelweg is onbetaalbaar tegenwoordig haha. Daarna rondje Brabant! Bredavuurwerk - Orthen - Graafsewijk - Dumpshop Feenstra waar ik als laatste stop de dikke prijs Immortal Gold kan gaan halen :blink:

Veel plezier voor de mensen die vuurwerk gaan halen vannacht. Ik ga morgen mijn eerste bestelling halen om half 11 :)

Fijn weer fit topic, lang naar uit kunnen kijken.
Ben zeer benieuwd naar de eerste foto's van wachtrijen, winkels waar ze ik de nacht afhalen en de eerste collectiefoto's, heerlijk!

Veel plezier allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan