Nachtbrakerstopic 27-28 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff, afgelopen nacht door familiekersthel brakke nacht gehad dus balen dat ik er morgen om 5.30u uit moet :bonk: ik weet wel uit ervaring dat ik op dat tijdstip wel meteen compleet strak sta van de spanning :D en in een flow kom... Drukste dagen van het jaar, met slaaptekort en dan erna weer door met werk en pas april weer ns vrij.. Ach, horeca waar ik lang werkte had men eens in de zoveel jaar ns een weekje rust, verder gewoon 24/7/365 doorbeuken met paar uurtjes slaap per nacht. Komt goed.

Familiekersthel? Klink niet best Richardus. Sterkte!

Mensen het is 13:05 uur in de middag.

Ik heb trouwens al 3 nachten niet goed geslapen.
Dat wordt morgenochtend strak van de hydrocortison naar de Lidl fahren.

Slaap als een roosje nog, ik kijk dan ook niet naar het weerbericht de 7 laatste dagen van het jaar. Vanavond aan de slag bij een winkel, een hoop vuurwerk bestellingen al inpakken.

Zeer benieuwd met hoeveel we vannacht in dit topic rond hangen haha. Vermoed dat het wel weer eens goed druk zal zijn.

Heerlijk morgen vuurwerk halen, ik heb dit jaar niks besteld dus morgen even shoppen. Ik heb me er ook niet in verdiept, iemand een tip qua merk en winkel in de regio Noordwijk. Ik heb een auto, dus tot 30 min eromheen:D

Heerlijk morgen vuurwerk halen, ik heb dit jaar niks besteld dus morgen even shoppen. Ik heb me er ook niet in verdiept, iemand een tip qua merk en winkel in de regio Noordwijk. Ik heb een auto, dus tot 30 min eromheen:D
weet je budget niet maar ik zou voor een China red winkel in de buurt gaan en daar vandaag nog wel voorbestellen want dan krijg je 20% gratis extra vuurwerk.

Heb er nu wel zin in hoor. Bestellingen uitgeprint, routes uitgestippeld en mooie roadtrip
voor de boeg morgen :blink:

jaja daar gaan we weer, nu gaat het eindelijk weer gebeuren! Heerlijk dat ik dit topic weer zie verschijnen:handsup:

Sow ik zit lekker voorbereid in de wedstrijd dit jaar! De lijstjes liggen klaar, de afhaalbonnen zijn geprint, de route is uitgestippeld. Voor het eerst ga ik vannacht al op pad om de freakbestelling van Orthen op te halen. Ik kan niet wachten! Veel plezier voor iedereen hier, geniet van de mooiste dagen van 't jaar!

Heerlijk dit topic, hoop morgenochtend in dit topic de mystery box van Valk voorbij te zien komen!

Nice, net de auto kapot op de snelweg...wel fijn zo net voor de verkoop. Gelukkig nog ander vervoer beschikbaar maar wel ff zuur. Daar gaat extra potje dat voor in de losse verkoop bedoeld was..

Maar niet minder zin, morgen half 7 het wekkertje en tussen 7 en kwart over 7 de (andere) auto in, zin an!!

Wat kloten Thomas, maar fijn dat je vervangend vervoer hebt zeg. Dat zou wat zijn geweest.

Nice, net de auto kapot op de snelweg...wel fijn zo net voor de verkoop. Gelukkig nog ander vervoer beschikbaar maar wel ff zuur. Daar gaat extra potje dat voor in de losse verkoop bedoeld was..

Maar niet minder zin, morgen half 7 het wekkertje en tussen 7 en kwart over 7 de (andere) auto in, zin an!!

Ai, dat is zuur zeg. Maar misschien beter vandaag dan morgen.

Hier liggen ook alle bonnen al klaar voor morgenochtend. Zijn er gelukkig een heel stuk minder dan vorig jaar. Morgen al om 5.15 op pad, dus hopelijk niet al te veel nachtbraken hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan