tjeerdbeer
VWC lid
Zin om de Santa Domingo in de straat te zien!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je dat voor een leuk prijsje kan krijgen dan word het nog leuk om er bv een karton tegelijk van de lucht in te jagen,evt in waaier vormZo die encore is een beste zeg...
Dat klinkt lekker, filmen graag.Dat is op dit moment nog..mits het doorgaat..6x Maïro Gold tegelijk/opbouwend zo benieuwd hoe dat wordt. Kan niet anders dan kippenvel zijn lijkt mij
Het lijkt wel of iedereen deze 2 bakken in de collectie heeft.De color hypnose 244's.
Ook wil ik nog een turbo display 400 meepakken na alle lovende kritieken hier op het forum
Ikke (helaas) nog niet.. Maar kan zomaar nog komen!Het lijkt wel of iedereen deze 2 bakken in de collectie heeft.
Ja, de Disturbed cakes zijn echt zo goed! De Obsessed en Break Out overigens ook.Ikke (helaas) nog niet.. Maar kan zomaar nog komen!
Ben benieuwd naar de Disturbed cakes.. Zijn ze echt zo goed? Obsessed en Break Out ook benieuwd naar.
nog nooit gehadHet lijkt wel of iedereen deze 2 bakken in de collectie heeft.
Kostbaar projectje!Dat is op dit moment nog..mits het doorgaat..6x Maïro Gold tegelijk/opbouwend zo benieuwd hoe dat wordt. Kan niet anders dan kippenvel zijn lijkt mij
Lyrisch is niet helemaal het goede woord denk ik,maar het is wel al jaren een hele goede en constante bak vuurwerk.En omdat iedereen zo lyrisch is over de transbomber (ik heb hem op demo's gezien en vond hem niet zo spannend) nu toch maar eens besteld om zelf in de straat te hebben.