Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo die encore is een beste zeg...
Als je dat voor een leuk prijsje kan krijgen dan word het nog leuk om er bv een karton tegelijk van de lucht in te jagen,evt in waaier vorm :thumbup:

Ik weet dat het vals spelen is,maar ik kijk eigenlijk uit naar 2 producten die ik nu voor het 1st heb/krijg,karton cairo crackling en de transbomber 🤫

Proud Mary van Magnum, en dit jaar maar eens wat monster rides inslaan en 1 Cairo crackling proberen.
Encore van Katan (als ik eraan zou kunnen komen), klein maar jaw dropping goed voor dat kleine doosje.

Ik ben wel benieuwd naar de disturbed cakes. Maar ook de total display 400 shots.

En omdat iedereen zo lyrisch is over de transbomber (ik heb hem op demo's gezien en vond hem niet zo spannend) nu toch maar eens besteld om zelf in de straat te hebben.

Misschien voor de meeste een bekende bak, maar ik kijk erg uit naar de Tycoon van Wolff.
Vind hem op de verschillende straatfilmpjes en demo's erg goed overkomen.
Benieuwd hoe deze in de straat is.

En omdat iedereen zo lyrisch is over de transbomber (ik heb hem op demo's gezien en vond hem niet zo spannend) nu toch maar eens besteld om zelf in de straat te hebben.
Lyrisch is niet helemaal het goede woord denk ik,maar het is wel al jaren een hele goede en constante bak vuurwerk.
In tegenstelling tot andere compounds en cakes die in hun 1ste jaar heel goed zijn,dan worden verbouwd zodat er een afgezwakte versie ontstaat.
Die dan door vele word gekocht vanwege de lovende woorden van het 1ste jaar,om vervolgens teleurgesteld te worden bij het afsteken, omdat er aan dat ding is gesleuteld :frusty:
Filmpjes geven mijn inziens niet meer dan een impressie,met een demo krijg je al een beter idee,mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar zien op straat.
Dat laatste is me overkomen een paar jaar terug,en dat maakte het voor mij definitief dat ik die ooit een keer moest hebben zelf. 😎

Ik kijk toch net iets meer uit naar de Royal Tears in Heaven dan de Color Hypnose.. maar van beide verwacht ik een leuke show🤩

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan