Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat iedereen wel. redelijk klaar is met bestellen. Denkt iedereen er nog hetzelfde over of heb je iets nieuws gekocht waar je het meest naar uitkijkt?

Uitbesteld,check v
Kijk nog steeds uit naar alles wat ik heb besteld.
Geen enkel product al een keer gehad,dus alles nieuw voor mij,hopelijk heb ik er geen flater mee geslagen :confused:

Ik kijk het meest uit naar de coconut bounty, voor de volle mep besteld bij Riezebos nadat Vathorst uitviel. Moet er echt staan dit jaar met uitzicht op kooi onzekerheid komend jaar.

Heb dit jaar de tournament box en pyro & papel besteld. Beiden al lang op de wishlist en kijk er enorm naar uit. Daarnaast verwacht ik ook veel van platinum sensation.

Dit jaar wat 30 mm blokjes van Argento kunnen bemachtingen bij Langenberg (Primavera, Magellan, Orchid en Plasma). Benieuwd of de boeketten echt zo groot zijn

Voor t eerst eens wat klassiekers van el gato aangeschaft, de terremoto's maar kijk vooral uit naar oude batch cat 2 senoras en tornado 10s en 1s

Toch wel de Platinum Sensation die ik eerst eigenlijk helemaal niet in de collectie had.
Dit zou nog weleens de box van het jaar kunnen zijn. Op film vind ik hem in ieder geval indrukwekender dan de ICB (die ik overigens zelf nooit heb gehad)
Verder kijk ik ook uit naar de w triple layer

Lastige vraag. Ben wel erg benieuwd naar de daadwerkelijke kwaliteit van de Riakeo bakken. In mijn geval vooral de Extraordinary en de Artificial.
Maar een ouderwetse Kingsmen en Shots of Anarchy wordt ik net zo enthousiast van hoor hahaha :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan