Noi-Z [Compound]

Meningen verschillen gelukkig.
Ik vond 'm oke. Maar boeketten waren erg klein en crackling was snel weg. Ook de blink in de tail was amper aanwezig.
Het lanceren van de bombettes ging wel lekker alsof het prof was.

Juist de blinking tails maakt deze mooi , deze tails heb ik in geen een ander box gezien . Maar de rest wel wat mager niet slecht maar ook niet des EVO wat we gewend waren iets te hoog denk ik persoonlijk
Anders had dit wel de crackling box van het jaar kunnen zijn

Deze tegelijk met de Branco gedaan en eigenlijk had ik alleen maar oog voor deze, die vulde de lucht echt goed. Die tails zijn echt de toevoeging van deze box die hem dik maakt.
Hij schiet wel flink hoog en het is de hele box dit, op de finale na natuurlijk. Absoluut blij dat ik hem had, maar zou het niet nogmaals doen, daarvoor zet ik liever 5 kleinere crackling waaiers neer, geeft meer het wow-effect nog.

Overigens wel een enorme bak ook, toch hoor je daar reacties over als je hem neerzet en dat heeft commercieel gezien ook een goede toegevoegde waarde.

Film volgt zeker.

Deze tegelijk met de Branco gedaan en eigenlijk had ik alleen maar oog voor deze, die vulde de lucht echt goed. Die tails zijn echt de toevoeging van deze box die hem dik maakt.
Hij schiet wel flink hoog en het is de hele box dit, op de finale na natuurlijk. Absoluut blij dat ik hem had, maar zou het niet nogmaals doen, daarvoor zet ik liever 5 kleinere crackling waaiers neer, geeft meer het wow-effect nog.

Overigens wel een enorme bak ook, toch hoor je daar reacties over als je hem neerzet en dat heeft commercieel gezien ook een goede toegevoegde waarde.

Film volgt zeker.

Daar dacht ik dus ook aan! 5x een crackling cry in de aanbieding kost je ook €100,- dan heb je gegarandeerd een gevulde lucht met net nog wat meer shots!

Welliswaar blijft dit een plaatje zeker als je de mogelijkheid hebt om hem vanaf ver te bewonderen zodat je de spreiding ziet!

De spreiding is echt enorm, film komt eraan.
Mijn overbuurman filmde deze in de buurtapp op 100m echt belachelijk hoe breed deze schiet.

Helaas bij ons 2 tubes op de grond, maar door het veld voor ons geen probleem.

Daar dacht ik dus ook aan! 5x een crackling cry in de aanbieding kost je ook €100,- dan heb je gegarandeerd een gevulde lucht met net nog wat meer shots!

Welliswaar blijft dit een plaatje zeker als je de mogelijkheid hebt om hem vanaf ver te bewonderen zodat je de spreiding ziet!

Daarom had ik 6x de Wick @sick Fan in W-shape gezet per 2.... :cool: :bonk:

Alsnog een dikke bak hoor deze Noi-Z!

Hele dikke bak zo te zien. Voor mijzelf iets te eentonig om hem zelf aan te schaffen, met alleen maar chry crackling.

Deze wil ik aankomend jaar sowieso, dat lanceren, continu chaos en dan dat laatste salvo:droolthum

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de films heren! Zo kan ik toch wel een beetje meegenieten.

In 2018 besteld, toen afgekeurd.
In 2019 besteld, toen in beslaggenomen.
In 2020 ???

Jou exemplaar liep ook mooi door, had een maandag ochtend exemplaar met minimaal 2 tot 3 seconde vertraging tussen iedere cake

Back
Bovenaan