Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

Zoooo niet meer normaal man!
Ik weet zeker dat ik ook nog een keer in China oudjaar ga vieren!
Geweldig, jullie maken mij ook erg gek. :D

Heerlijk om weer wat te horen en te zien van jullie. En wat een heerlijke blokken. Pas je op voor je rug Fred haha. En dat er in China ook illegaal vuurwerk is, geloof je toch bijna niet...Maar het is dan wel weer zo dat de politie gewoon met je op de foto gaat en je niet, zoals hier, meteen een finke douw geeft. Kijk zo kan t ook.:p

Wat een verhalen zeg.
Dit moet ik toch ook ene keertje meemaken.
Wat vet zeg, een blok van 4 inch voor 55 euro.
Kruitsnuiven!!!!!!!!!

---

attachment.php

Deze foto moet Fred echt op canvas laten drukken en thuis ophangen.
Het is net Hannibal van the A-team.
Maar dan niet met een sigaar, maar met lekker vet blokkie.
Nice!:D :applause: :thumbup: :thumbsup:

Whaaat, 25 schoten 4" voor 55 euro en dan nog afdingen ook? :p
Wil je ze nog goedkoper, dan moet je ze gewoon stelen.

4 tegelijk dan maar? :cool:

Ben je een keertje in China om het echte vuurwerk te zien,
krijg je als nog gewoon Dynasty :p, nog meer bekende dingetjes gevonden? :D

Heerlijke foto's

die kop van fred!!! whahaha echt op en top in zijn nopjes!!!! heerlijk om te zien. ik geniet er alleen al van om naar te kijken!

Hahahaha geweldig,Wat een natte droom,4 inch 25 sh verhuisdoos en ander mooi spul,Echt onwijs vet moet dat zijn.

Waattttt Concerto Rosso voor 2 euri? En zo'n dik blok? Aarghhh geweldig man!

Hier wordt ik jaloers van! :p

wat een blok draag je daar Fred met een smile van heb ik jouw daar, GEWOON GEWELDIG.

ga zo door en ik krijg een natte droom, wat een spul concertto rosso €2,00 pfooeee

Illegaal vuurwerk in china, hoe kan het hahah... Schitterende foto's zeg niet normaal. Jullie mogen trots zijn dat je het zo kan meemaken, prachtig gewoon:)

echt niet normaal rollen voor een paar euries
dikke blokken alla 4 inch voor een prijs waar je in nl amper een 500grams voor heb! en die kop van fred.... SPREEKT BOEK DELEN!

Hahaha, wat een geweldige foto's:) Erg leuk om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben. Had natuurlijk niet anders verwacht.. We gaan vast nog veel meer horen.

Wat een verhalen zeg.
Dit moet ik toch ook ene keertje meemaken.
Wat vet zeg, een blok van 4 inch voor 55 euro.
Kruitsnuiven!!!!!!!!!

---

image

Deze foto moet Fred echt op canvas laten drukken en thuis ophangen.
Het is net Hannibal van the A-team.
Maar dan niet met een sigaar, maar met lekker vet blokkie.
Nice!:D :applause: :thumbup: :thumbsup:

I love it when a plan comes together..

Ziet er goed uit heren, we kijken met zn allen uit naar volgend bericht!

Wat een heerlijke 'cake' zeg. Kunnen ze niet even een containertje hier heen sturen? Echt GE-WEL-DIG! Ik ben nu nog maar 14, maar wat zou ik graag daar heen willen zeg.

Prachtige fotos! :D Zie die Fred leuren met dat enorm 4inch blok hahahaha monsterlijk groot hahaha. Wat heeft het blok uiteindelijk nu gekost? 55 euro of toch nog goed kunnen afdingen?

Ik kijk echt uit naar de videobeelden! Morgen (of liever gezegd zo direct over een paar uur voor jullie de rondleiding in een vuurwerkfabriek. Dat moet ook een hele mooie ervaring zijn denk ik.

Illegaal vuurwerk in China.. hahahahaha moet niet gekker worden.

Jullie hebben ons wel voor de gek gehouden zeg, ons vertellen dat jullie een tripje naar China zouden gaan maken, maar jullie zijn gewoon naar de hemel :D mensen, wat een paradijs daar en Fred kon je hem wel tillen :rolleyes:

haha concerto rosso voor 2 euro ... daar kan ik hier alleen maar van dromen ben ik bang. en illegale blokken in china :bonk: die had ik niet verwacht haha :D

prachtige foto's weer, nog heel veel plezier daar en ik hou dit topic in de gaten :D

Back
Bovenaan