Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

Dit is toch helemaal geweldig!!!! wie wil dit nou niet?
Ik weet wel wat ik nu ga doen? flink sparen, en evelien een keer lief aankijken!!!!

Hoe de blokken hier illigaal kunnen zijn is ook een raadsel!
We mochten alleen hier ook niet meer na 12 uur afsteken op het strand.

Wel mooi dat alles hier best wel soepel gaat, politie heeft ons nog helpen dragen naar onze afsteekplaats.
Hij zal ook een mooi oudjaar hebben!

Vandaag naar de fabrieken hier ergens ver buiten het stadje.

Groetjes
Dim

Goeiemorghuuuuuuuuu Dim alles goed ? tot zo bij het ontbijt haha.

Ook even een berichtje van mij. Gaat hier echt supper niet normaal hier wat een verschil het hier is met nederland. Lekker warm met +- 25/30 Celsius maar helaas wel met vochtigheid van 100% ofzo. Voor de rest allemaal kraampjes bezocht gisteren en direct 2 taxi een fiets bak en een busje vol gelaaien. Wat me opvalt is dat de consert roso in een doos van Nico zat ??? naam en alles stond ook op die doos erg vaag haha.

Straks naar de fabriek van Marijn en vanavond een demotje :D

Je kunt hier trouwens tot 6" voorgemonteerd krijgen tot 36 schots is me verteld :bonk:

. Wat me opvalt is dat de consert roso in een doos van Nico zat ??? naam en alles stond ook op die doos erg vaag haha.

Straks naar de fabriek van Marijn en vanavond een demotje :D

Je kunt hier trouwens tot 6" voorgemonteerd krijgen tot 36 schots is me verteld :bonk:

Veel wordt in dezelfde fabrieken voor verschillende klanten gemaakt lijkt me. Dus dat is misschien de verklaring?

tot 6inch voorgemonteerd in een blok!?!? whoeha! probeer die eens op de kop te tikken.. dáááát wil ik wel zien ja! hahahahahahah :D:D

Veel plezier nog verder daar!

Dat blok is echt monsterachtig! In Nl voor de zelfde prijs, maar dan 1,2" i.p.v. 4"
Mooi dat jullie dit soort dingen ondernemen zeg! Have fun over there!

Ik lag echt in een scheur om die foto met dat blok met Fred er aan vast! Wát een prachtfoto!

Met betrekking tot dat "illegale Chinese vuurwerk": is dat eigelijk niet heel logisch? Dat er bepaald vuurwerk zelfs in China illegaal is? Volgens mij bestaan er genoeg illegale fabrieken; plekken waar (al dan niet in huiselijke kring) vuurwerk gemaakt wordt, terwijl dat niet is toegestaan. Zou mij niets verbazen als de politie hierop controleert: het ontbreken van een fabrieksnaam betekent mogelijk dat het niet uit een gekeurde fabriek komt.

Mensen van het goede leven, ik wens jullie veel plezier toe nog! Maak er wat moois van!

Zooo hé, wat een heerlijke foto's :D

Zitten de heren van het goede leven in China, moet de rest gewoon werken of naar school. Ach, wij vermaken ons wel met jullie beeldmateriaal.

Maar illegaal vuurwerk in China? Toch iets waar m'n mond van open viel, zeker na het lezen dat er waarschijnlijk 6" voorgemonteerd te krijgen is :O
Prof.blokken die je in Nederland op de illegale markt kan krijgen zijn niets meer vergeleken met wat in China gewoon legaal is :O

Containertje naar Nederland sturen van de 4"? :P

Veel plezier de rest van de trip heren.

leuke fotos en wat een bak van een pot joh:shocked:
ik geloof dat jullie je wel vermaken daar :D
veel plezier weer vandaag en ik kijk uit naar de volgende
fotos/beelden

:bye:

Dit slaat gewoon helemaal nergens meer op geweldig!! xD
Ga zo door jongens geniet tot het einde der tijden!
En filmennnnn

attachment.php

Whahaha :bonk:
Helemaal te gek dit. Waanzinnig gewoon.

Veel plezier verders. :bye:

Heb een sms van Erik mogen ontvangen;

Vette nieuwe producten gezien, ook zeker must haves. Ook vandaag mooi de fabriek kunnen bekijken.

Klinkt goed dus haha, we wachten hun dagelijkse verslag weer af, is daar inmiddels alweer 21:30, dus nog even en dan komen ze wel weer online. :D:p

Ben benieuwd wat er nog allemaal op de planning staat de komende dagen, ze zitten pas op de helft. :cool:

Ben nog eventjes online erg mooie nieuwe producten gezien zitten toppertjes tussen maar er wordt nog veel gesleuteld dus we zullen zien :)

Uitgebreid verslag komt rond een uurtje of 11/12 wel weer (china time :p)

Jongens, een uitgebreid verslag houden jullie tegoed.
Ik hou een dagboek bij en zal het na terugkomst publiceren.
Maar we hebben nauwelijks tijd om op internet te zitten
We doen veel en maken veel mee, niet alleen op vuurwerkgebied.
Maar gisterenavond, toen we op de markt met vuurwerkkraampjes aankwamen zijn we echt in de hemel aanbeland.
Niet normaal meer want je hier op straat kunt kopen.

Het weer is hier echt niet normaal, 30 graden, bloedheet
Vandaag een rondleiding door de fabriek, een diner met de directeur van de fabriek en vanavond een demo met Marijn producten

En nu is het hier half 10, we gaan weer naar de markt om vuurwerk te kopen.
Zoals gezegd, na afloop van ons bezoek aan China een uitgebreid verslag met foto,s en films.

Fore now: we are in heaven

Groeten Fred

Heaven...mmmm.. klinkt goed. Fijn te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben daar. We kunnen hier in het koude kikkerlandje waar alweer sneeuw ligt niet wachten op de video's.
Echt superleuk om elke keer jullie updates te lezen!
Ga zo door mannen en veel plezier verder.

Jullie zijn daar echt goed bezig zeg, ook erg leuke items zo te zien!
Lijkt me echt een leuke ervaring in het vuurwerkparadijs.
De omvang en de prijzen van sommige producten zijn ook echt om van te dromen:blink:

Ik houd de updates in de gaten;)

Back
Bovenaan