Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

Ik ben zo benieuwd naar nog meer verhalen, foto's, filmpjes, prijzen, alles wat een beetje met jullie reis heeft te maken.

Ik vind het echt super voor jullie! Van mij had de hele crew wel gemogen, jullie doen het erg goed, en de site is ook erg goed. (stiekem vind ik de beste) Dat word veel te weinig gezegd. Jullie mogen wel wat meer complimentjes krijgen, maar als de thx knop weer terug is komt dat wel goed.

Nu weer on-topic:

Echt super dat jullie dit mee mogen maken, ik kijk erg uit naar nog meer ervaringen, en zeker naar filmpjes! Vermaak je, stook en geniet voor iedereen, jullie mogen blij zijn dat jullie zo'n kans krijgen! :D

Erg tof dat jullie al begonnen zijn met het verslaan van jullie reis! Het blijft een toch een mooi medium hè, het internet. Mij benieuwen of jullie ook nog censuur van de Chinese overheid beleven...ze checken daar toch alles wat er in of uitgaat aan internet verkeer? Tenminste ik dacht zoiets ooit eens gehoord te hebben. Nou ja, ik wacht i.i.g. net als iedereen hier weer met enige spanning op de volgende berichten!

leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden
ik kijk en geniet mee in dit topic
en stook ze morgen zou ik zeggen

Hoi Fred, Gerwin en Erik,

Wat gewelgig om jullie belevenissen te lezen in dit topic, elke dag kijk ik er weer naar uit om iets te lezen van jullie! Ik wens jullie komende dagen heel veel (stook) plezier. Hou ons op de hoogte!!!

Ik werd zojuist even door Erik opgebeld, ze stonden nogal asociaal inkopen te doen daar hahaha. Losse 4", stapels rollen en alsof het heel normaal is ook maar een 25s 4"-blok voor ongeveer 55 euri, maar ze zullen vast nog wel afdingen. :wink:

Ongekend, lekker zo'n telefoontje haha, maak me gek! :D:p

Maak me nou niet gek Mike:p
Ik moet me nog een tijd koest houden voor ik naar China ga.
Echt helemaal te gek die prijzen daar:blink:

Ik wil filmpjes zien

Zo dan, anders koop je gewoon even een 25sh blok van 4'' voor 55 euro.
Werkelijk om te lachen.
Wat zullen ze zich vermaken daar.

Wat een heerlijk bericht van de mannen in China.
Oftewel ze gedragen zich nu denk ik als kind in een snoepwinkel haha.
Helemaal los daar!
Hoop snel een foto o.i.d. te zien:p

Ik werd zojuist even door Erik opgebeld, ze stonden nogal asociaal inkopen te doen daar hahaha. Losse 4", stapels rollen en alsof het heel normaal is ook maar een 25s 4"-blok voor ongeveer 55 euri, maar ze zullen vast nog wel afdingen. :wink:

Ongekend, lekker zo'n telefoontje haha, maak me gek! :D:p

tering hey hahaha nou is 55 euro al belachelijk laag voor 25s 4inch blok hahahaha

maak me gek wat is dat toch fantastisch dat je zo iets mag mee maken.

geniet er van jongens, en hou ons op de hoogte.
ben blij dat er internet is.

man man man, wát een bizarre ervaringen hier!
hele straten vol met vuurwerkkraampjes met blokken waarvan je denkt dat het gewoon niet echt kan zijn, zo groot.
Met een groep in totaal 3 taxi's, een busje en een tuctuc vol met vuurwerk gekocht en afgestoken op het strand.

Wat we oa gekocht hadden met zn allen:
- 4'' blok 25sh
- 3'' blokken, 16 en 36sh
- 4'' losse shells
- diverse andere blokken
- rollen
- concerto rosso's van dynasty haha!
- enz enz enz

Wij dus een plek uitgezocht om te stoken op het strand bij het hotel, het personeel van het hotel hielp mee met hun karren voor de koffers om het vuurwerk naar de plek te brengen, en ook de politie hielp een handje mee.
Blok, na blok ging de lucht in maar om 00.00 kwam er politie en die kwam vertellen dat we moesten stoppen omdat er na 00.00 niet meer afgestoken mag worden. Wij hadden nog een 3 en 2.5'' blok en wat losse blokjes, die werden even bekeken en tot onze verbazig kwamen ze met de mededeling dat die blokken in china illegaal zijn omdat er geen fabrieks naam op stond. Die werden dus in het politie busje geladen, en daarna met zn allen + politie op de foto met het busje haha. Prachtig volk daar!

Morgen vroeg op, en op naar de fabriek om daar een rondlijding te krijgen.. We kunnen niet wachten.

Gerwin gaat nog wat foto's posten als het goed is :D

wat een tEgekke aparte ervaring weer!
die prijzen ook:D!
hoeveel kost daar de 100k nou werkenlijk?
en een conncerto?
genieten zeg!

conserto rosso was 2euro, 100k weet ik zo ff niet maar rond de euri.. die was niet zo bijzonder trouwens.. zaten wel kleuren in bij de knal enz:)

Hier een paar foto's:

Poeh, was even flink knallen.
Wat een geweldig land hier!
Dat vuurwerk.... 4inch blokken en ga zo maar door....

Hier mag het, tot 12 uur;)
Jammer dat het laatste deel in beslag genomen werd.

Het is hier geweldig allemaal tot in de puntjes geregeld door Marijn Vuurwerk.
Dit is nu al een geweldige ervaring om nooit meer te vergeten.
Ben heel erg benieuwd wat we morgen aantreffen.

Groetjes
Dim

What the hell... :shocked: zo'n ding waar Moontan mee zeult heb ik m'n leven lang van gedroomd...en nooit verwacht dat zulke monsters écht bestaan :shocked: 'k Ga maar 'ns sparen geloof ik :D

Bedankt dat jullie ons op de hoogte houden en laten meegenieten! Geniet!

wehehehehe, heerlijke foto's heren :D
wat zullen jullie een plezier hebben gehad zeg!
en concerto rosso's voor 2 euri? zo zeg!

Ongekend jongens, wat moet het daar hemels zijn! :D:bonk:
Prachtige verhalen en foto's weer, helemaal super haha, zie hem sjouwen, geniaal! :D:applause:

Back
Bovenaan