Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

wehehehehe omdat erik erop staat of om wat anders? :p

Maar mooi om te horen dat julie goed zijnaangekomen hoor, veel plezier!

Mannen, van Guangzhou de groeten van ons allemaal
We hebben het heel erg naar onze zin.
De reis van zaterdag op zondag was erg vermoeiend, maar nu zijn we helemaal boven Jan.
Vandaag een grote markt en een tempel bezocht
In Guangzou is vuurwerk verboden om af te steken. Ze geven hier op oudejaarsavond een grote show voor iedereen
Morgen vliegen we naar Nanning toe. En in de avond met een bus naar Bay Hay waar vuurwerk wel mag worden gekocht.
Morgenavond dus onze eerste kennismaking met vuurwerk
Woensdag gaan we de fabriek van Witte Tenten bezoeken.

Verder is het hier spotgoedkoop, een half uur taxi kost maar een paar euro.
Veel mensen dragen hier een mondkap voor de smog.
De temperatuur is circa 18 graden, warm gewoon. We lopen zonder jas.
De sfeer in de groep is erg goed, iedereen heeft het naar zijn zin.

Ik wens jullie een fijne dag. Tot een volgend bericht
Vanuit Guangzhou, groetjes

Fred, Erik en Gerwin

En de rest van de groep

Fijn om te horen allemaal Fred.
Ik ben ontzettend benieuwd naar het beeldmateriaal.
Opzig denk ik maar goed ook dat ik niet mee kon,Zou niet goed zijn voor me financien heb ik zo het gevoel.
Ik denk wel dat ze me graag zouden hebben in die vuurwerkwinkeltjes daar.
Wie weet ben ik volgend jaar een keer in China te vinden.
Ik wens jullie veel stook plezier en een fijne tijd.

grtz
Pyromaniac 1975

De temperatuur is circa 18 graden, warm gewoon. We lopen zonder jas.
De sfeer in de groep is erg goed, iedereen heeft het naar zijn zin.

Ik wens jullie een fijne dag. Tot een volgend bericht
Vanuit Guangzhou, groetjes

Fred, Erik en Gerwin

En de rest van de groep

komt dat niet omdat de vochtigheidspercentage gewoon ontzettend hoog is daarzo? Dan voelt 18 graden al snel aan als 25 graden of warmer namelijk. En dat zijn wij hier in dit kouder kikkerlandje natuurlijk niet gewend.

Heel erg leuk en goed om te lezen dat jullie je vermaken daarzo!

Tof dat jullie ons een beetje in weten te lichten vanaf de andere kant van de wereld haha. Klinkt absoluut alsof jullie het naar jullie zin hebben dus dat is helemaal top! :D

Geniet ervan en we lezen graag van jullie, kom maar op! :p

Dag 2 zit er zo goed als op, vandaag naar diverse electronica winkels gegaan en grappige dingetjes gekocht.. te geniaal, afdingen voor het leven. gewoon 80% onder de vraagprijs gaan zitten. en als ze er niet mee akoord gaan gewoon weglopen. Dan komen ze namelijk achter je aanlopen en komen ze met mooie prijsjes. 35euro voor een (namaak) iphone bijvoorbeeld haha.

Verder veel over chineze markten gelopen waar je werkelijk alles kan kopen voor een prikkie.. oa vachtjes van honden haha.
Echt een totaal andere wereld hier, NIETS gaat zoals het in bijvoorbeeld in nederland gaat haha.

Morgen vliegen we naar Nanning om vanuit daar met de bus naar Hepu te gaan. En volgens mij zijn we die avond ook in de stad waar we oud en nieuw gaan vieren.. dus wie weet morgen al vuurwerk:D

Morgen dus even die stookloze dag inhalen he. :p
Hoe is het eten daar tot nu toe gegaan jongens? :D

hoop het inderdaad, als het lukt morgen fftjes los haha.
Eten is prima hoor, je moet alleen wel kijken waar je wat eet zegmaar.. geen dingen eten die op straat worden klaargemaakt etc hehe.
Tot nu toe spaghetti,kipfingers en luxe broodje hamburger gegeten, echt chinees dus:D

In de komende dagen gaan we wel traditioneel chinees eten, het zal mij benieuwen:p

Leuke berichten, mannen (en Evelien)! En zelfs de eerste foto is een feit :p Mooi om te horen dat alles naar wens gaat. Ik ben benieuwd wat de komende week brengen gaat voor jullie. Ik kijk reikhalzend uit naar jullie berichten!

Groetjes aan iedereen van de groep!

Super dat we van de ander kant van de wereld verslagen van jullie krijgen.
Zo te lezen vermaken jullie je prima:),ben benieuwd wat er nog meer te verwachten valt.
Wens jullie nog een fijne tijd wat er te komen gaat.

Zo te lezen gaat alles goed. Ik ben benieuwd naar een foto'tje van de eventuele inkopen :D

Veel plezier, en geniet ervan,
dan genieten wij hier mee.

ik geniet nu al van deze leuke korte bericht gevinkjes!
helemaal top ben erg benieuwd naar alle ervaringen!
stookse morgen (voor jullie strax:D.
have fun!

klinkt super tof daar :D ben benieuw hoe jullie de komende dagen (voornamelijk het vuurwerk :p)oud en nieuw vieren daar :cool:
heel veel plezier nog daar en hou ons op de hoogte :p

Mooie verhalen al vanuit china, goed dat jullie het naar je zin hebben. Woensdag zal ook wel een geslaagde dag gaan worden gok ik zo maar eens. Veel plezier nog:)

Mooi om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben.
De eerste verhalen zijn al goed, ik ben benieuwd naar de rest.
Kan ook niet wachten op de foto's en de films.
Veel plezier nog daar.

Zo te lezen is het daar machtig mannen! Ik ben heel erg benieuwd naar de rest van jullie China avontuur en de bijbehorende foto's en films. Geniet ervan en hou ons vooral op de hoogte :D

Leuk die verhalen! Zal dit topic zeker in de gaten blijven houden.
Veel plezier ! geniet er van, deze kans krijg je maar 1x in je leven.

Echt gaaf om te lezen dat jullie het in ieder geval al super naar jullie zin hebben en ik houd dit topic heel erg goed in de gaten en zeker morgen en woensdag. Ben zwaar benieuwd welke foto's er dan worden geplaatst en om ons nog even helemaal gek te maken : zet de prijzen er maar bij van alle aangeschafte producten :D

Back
Bovenaan